הקורס בפיקוח משרד העבודה

רקע:

הקורס מלמד על המדיה החברתית – כמסייעת בהעברת אינפורמציה ופרסומה, כממצבת, בונה ומחזקת את המיתוג, כמגבירה את תחושת השייכות והקשר בין הציבור למותג, ומהווה מקור מרכזי בפעילות השיווק והמכירות. נלמד על מושגי יסוד בשיווק הדיגיטלי, עקרונות הפרסום הממומן, אסטרטגיה שיווקית, ניהול תוכן, הבסיס להיכרות חיזוק התודעה בין הארגון לבין קהלי היעד שלו. נפתח כישורי שיווק חדשים ונבין מדוע הנוכחות הדיגיטלית הכרחית לבעל עסק שרוצה לצמוח ולמכור יותר, לחזק את מערכת היחסים שלו עם לקוחותיו, ליצור קשר עם לקוחות חדשים, והכי חשוב, איך עושים את זה?
נעבור על העקרונות ודרכי הפעולה, נתרגל וניישם הלכה למעשה את הנלמד, נקבל טיפים, שיטות עבודה, טכניקות וקיצורי דרך לפעולות קידום, הנעה לפעולה למעורבות קהל, ניתוח נתונים, שיפור ומדידת תוצאות.

  קהל היעד:

מיועד למתחילים הרוצים לרכוש מקצוע מבוקש בעולם הדיגיטלי החדש.

  • בעלי עסקים המעוניינים ללמוד לקדם את העסק שלהם במדיה החברתית.
  • ארגונים וחברות שרוצים להכשיר מי מטעמם לנהל את המדיה של החברה.
  • עצמאיים שרוצים לעשות הסבה מקצועית וללמוד את עולם השיווק בדיגיטל.

מטרות הקורס:

מתן כלים מקצועיים להקמה, ייצור, ניהול והפצת תכנים בכלי מדיה החברתית – פייסבוק, אינסטגרם, גוגל, כלים שימושיים בתוכנת Canva

היקף הקורס:

124 שעות, פעם בשבוע כ 7- חודשים.

תעודה:

הבוגרים שיעמדו בדרישות הקורס ובבחינות הממשלתיות בהצלחה, יהיו זכאים לקבלת תעודה מטעם משרד העבודה.
הקורס מוכר לתשלום באמצעות פיקדון לחיילים משוחררים ויוצאי שנתיים שירות לאומי
6 אפשרות למימון מלא / חלקי ע”י המדינה לזכאים על פי תכנית ואוצ’רים.

*כפוף לשינויים בהתאם לשיקולי היחידה ללימודי חוץ, המכללה האקדמית גליל מערבי.

יצירת קשר עם היחידה ללימודי חוץ