הקורס בפיקוח משרד העבודה

רקע:

הקורס מלמד על המדיה החברתית – כמסייעת בהעברת אינפורמציה ופרסומה, כממצבת, בונה ומחזקת את המיתוג, כמגבירה את תחושת השייכות והקשר בין הציבור למותג, ומהווה מקור מרכזי בפעילות השיווק והמכירות. נלמד על מושגי יסוד בשיווק הדיגיטלי, עקרונות הפרסום הממומן, אסטרטגיה שיווקית, ניהול תוכן, הבסיס להיכרות חיזוק התודעה בין הארגון לבין קהלי היעד שלו. נפתח כישורי שיווק חדשים ונבין מדוע הנוכחות הדיגיטלית הכרחית לבעל עסק שרוצה לצמוח ולמכור יותר, לחזק את מערכת היחסים שלו עם לקוחותיו, ליצור קשר עם לקוחות חדשים, והכי חשוב, איך עושים את זה?
נעבור על העקרונות ודרכי הפעולה, נתרגל וניישם הלכה למעשה את הנלמד, נקבל טיפים, שיטות עבודה, טכניקות וקיצורי דרך לפעולות קידום, הנעה לפעולה למעורבות קהל, ניתוח נתונים, שיפור ומדידת תוצאות.

  קהל היעד:

מיועד למתחילים:
• המעוניינים לרכוש מקצוע מבוקש בשנת 2021.
• בעלי עסקים המעוניינים ללמוד לקדם את העסק שלהם במדיה החברתית.
• ארגונים וחברות שרוצים להכשיר מי מטעמם לנהל את המדיה של החברה.
• עצמאיים שרוצים לעשות הסבה מקצועית וללמוד את עולם השווק בדיגיטל.

מטרות הקורס:

מתן כלים מקצועיים להקמה, ייצור, ניהול והפצת תכנים בכלי מדיה החברתית – פייסבוק, אינסטגרם, גוגל, טיקטוק.
הכשרת מנהלי מדיה חברתית לתכנון קמפיינים וניהול תוכן עסקי לקידום וחשיפה במדיה, הקניית שיטות ודרכי פעולה לחשיבה שיווקית רחבה והצלחה עסקית.
אפשרויות לעבודה:
כמנהלי קמפיינים בסוכנויות פרסום | כמנהלי מדיה בעסק פרטי / ארגון | כיועצי פרסום בחברות פרסום | כמנהלי מדיה חברתית בחברות מסחריות קטנות וגדולות | מנהלי
מדיה באופן עצמאי.

היקף הקורס:

124 שעות, פעם בשבוע כ 7- חודשים.

תעודה:

הבוגרים שיעמדו בדרישות הקורס ובבחינות הממשלתיות בהצלחה, יהיו זכאים לקבלת תעודה מטעם משרד העבודה.
הקורס מוכר לתשלום באמצעות פיקדון לחיילים משוחררים ויוצאי שנתיים שירות לאומי
6 אפשרות למימון מלא / חלקי ע”י המדינה לזכאים על פי תכנית ואוצ’רים.

יצירת קשר עם היחידה ללימודי חוץ