קורס שיווק דיגיטלי | פייסבוק ואינסטגרם


ניהול במדיה החברתית - פייסבוק | ניהול דף עסקי וניהול קמפיינים ממומנים PPC
הקורס מלמד על המדיה החברתית -  כמסייעת בהעברת אינפורמציה ופרסומה, כממצבת, בונה ומחזקת את המיתוג, כמגבירה את תחושת השייכות והקשר בין הציבור למותג, ומהווה מקור מרכזי בפעילות השיווק והמכירות.
נלמד על מושגי יסוד בשיווק הדיגיטלי, עקרונות הפרסום הממומן, אסטרטגיה שיווקית, ניהול תוכן, הבסיס להיכרות וחיזוק התודעה בין הארגון לבין קהלי היעד שלו. נפתח כישורי שיווק חדשים ונבין מדוע הנוכחות הדיגיטלית הכרחית לבעל עסק שרוצה לצמוח ולמכור יותר, לחזק את מערכת היחסים שלו עם לקוחותיו, ליצור קשר עם לקוחות חדשים, והכי חשוב, איך עושים את זה? נעבור על העקרונות ודרכי הפעולה, נתרגל וניישם הלכה למעשה את הנלמד, נקבל טיפים, שיטות עבודה, טכניקות וקיצורי דרך לפעולות קידום, הנעה לפעולה למעורבות קהל, ניתוח נתונים, שיפור ומדידת תוצאות.
 

רקע:

הקורס מלמד על המדיה החברתית -  כמסייעת בהעברת אינפורמציה ופרסומה, כממצבת, בונה ומחזקת את המיתוג, כמגבירה את תחושת השייכות והקשר בין הציבור למותג, ומהווה מקור מרכזי בפעילות השיווק והמכירות.
נלמד על מושגי יסוד בשיווק הדיגיטלי, עקרונות הפרסום הממומן, אסטרטגיה שיווקית, ניהול תוכן, הבסיס להיכרות וחיזוק התודעה בין הארגון לבין קהלי היעד שלו. נפתח כישורי שיווק חדשים ונבין מדוע הנוכחות הדיגיטלית הכרחית לבעל עסק שרוצה לצמוח ולמכור יותר, לחזק את מערכת היחסים שלו עם לקוחותיו, ליצור קשר עם לקוחות חדשים, והכי חשוב, איך עושים את זה? נעבור על העקרונות ודרכי הפעולה, נתרגל וניישם הלכה למעשה את הנלמד, נקבל טיפים, שיטות עבודה, טכניקות וקיצורי דרך לפעולות קידום, הנעה לפעולה למעורבות קהל, ניתוח נתונים, שיפור ומדידת תוצאות.
 

קהל היעד:

  • הקורס מיועד למתחילים
  • למעוניינים לרכוש מקצוע מבוקש ועדכני
  • לבעלי עסקים המעוניינים ללמוד לקדם את העסק שלהם במדיה החברתית.
  • לעצמאיים שרוצים לעשות הסבה מקצועית וללמוד את עולם השווק בדיגיטל
  • לארגונים וחברות שרוצים להכשיר מי מטעמם לנהל את המדיה של החברה
  • לעובדים בארגונים וחברות המעוניינים לעבור הכשרה בשיווק בדיגיטל.

מטרות הקורס:

 מתן כלים מקצועיים להקמה, ייצור, ניהול והפצת תכנים בכלי המדיה החברתית . הכשרת מנהלי מדיה חברתית לתכנון קמפיינים וניהול תוכן עסקי לקידום וחשיפה במדיה, הקניית שיטות ודרכי פעולה לחשיבה שיווקית רחבה והצלחה עסקית.
 

במה עובדים בסיום הקורס?

  • מנהלי קמפיינים או מנהלי דיגיטל במשרדי פרסום
  • מנהלי מדיה/דיגיטל בעסקים פרטיים 
  • מנהלי מדיה/דיגיטל בחברות מסחריות קטנות וגדולות
  • מנהלי מדיה/דיגיטל בחברות וארגונים שונים
  • יועצי פרסום בחברות פרסום, מדיה ותקשורת.
 

היקף הקורס:

הקורס כולל 120 שעות אקדמיות במשך כארבעה חודשים, פעמיים בשבוע.
 

תעודה:

הבוגרים שיעמדו בדרישות הקורס יקבלו תעודה מטעם היחידה ללימודי חוץ ולימודי המשך, באקדמית גליל מערבי