תואר תואר


אל תסתפקו רק בתואר... האקדמית גליל מערבי מציגה:״ תואר תואר״.
גם תואר ראשון וגם לימודי הסמכה למקצוע שנותנים לך בסוף  יתרון יתרון!
גם תואר ראשון וגם הסמכה למקצוע

גם תואר ראשון וגם הסמכה למקצוע

 
למה ללמוד תואר כשאפשר ללמוד תואר תואר באקדמית גליל מערבי?
גם תואר ראשון וגם הסמכה למקצוע שנותנים לך בסוף יתרון יתרון וכל זה- ללא עלות *
לא כולל דמי רישום , עלויות ספרים ואגרת בחינה ממשלתית ככל שיש
בואו לשלב תואר ראשון עם הסמכה מקצועית פרקטית

בואו לשלב תואר ראשון עם הסמכה מקצועית פרקטית

האקדמית גליל מערבי מעניקה לך אפשרות לבחור במסלול "תואר תואר"- מסלול המשלב לימודי תואר ראשון איכותיים ולימודי מקצוע עם תעודת הסמכה. פרקטי!

כיום, שוק העבודה משתנה ודינאמי ולכן "תואר תואר" מאפשר לך להיות צעד אחד לפני כולם ולצאת לשוק העבודה עם תואר ראשון איכותי ותעודת מקצוע רלוונטית ,הפותחת אפשרויות תעסוקה ממוקדות.
 
לימודי ההסמכה מעניקים לך ארגז כלים יישומי שמאפשר לך להתמקצע בהכשרה שתרחיב את אפשרויות התעסוקה, בין היתר, עוד בחייך הסטודנטיאליים.

יתרונות לבוחרים במסלול "תואר תואר":

  1. ארגז כלים יישומי לשוק העבודה.
  2. לימודי הסמכה המקנים תעודת מקצוע משמעותית המתווספת לתואר איכותי.
  3. חסכון בזמן / ניצול יעיל של שנות הלימוד - בעוד האחרים מסיימים לימודים אקדמיים ורק אז פונים ללימודי תעודה והסבת אקדמיים, כדי להיות רלוונטיים בשוק העבודה, תואר תואר חוסך זמן יקר ומשאבים.
  4. *חסכון כספי משמעותי - מסלול "תואר תואר" הוא מתנה – למעט דמי רישום וטיפול על סך 600 ₪ בלבד, המקנים לך לימודי תעודה שעלותם הממוצעת נעה בין 5000-18,000 ₪ .
  5. מסלולי תעודה פרקטיים: לימודים ממוקדים להכשרה הספציפית, הכוללים בין היתר: תרגול, סימולציות, דינאמיקה קבוצתית , פרקטיקום, תרגול בחינות ממשלתיות ועוד- הכנה מצוינת לצאת אל שוק העבודה רלוונטי ומקצועי.
  6. חשיפה למרצים מן השטח ,קשר לתעסוקה.
  7. השלמת מעגל התעסוקה: סיוע בחשיפה למקומות תעסוקה.
קורס ניהול פרויקטים

קורס ניהול פרויקטים

קורס בשווי 8,000 ש"ח - ניתן ללא עלות לסטודנטים בשנה א' במסגרת "תואר תואר" - למעט דמי רישום בשווי 600 ש"ח

רקע
 
בארגונים רבים, פעילויות לקידום מטרות הארגון מנוהלות היום במתווה של פרויקט. הגורם העיקרי להצלחת או כישלון פרויקט הינו הידע שיש למנהל הפרויקט כיצד לנהלו נכון. ממנהל הפרויקט נדרשים יכולת ניהולית, מציאת פתרונות יצירתיים , הבנה מעמיקה של צרכי הארגון והמסגרת בה הוחלט על התנעת הפרויקט, כמו גם יכולת לענות לצרכי הלקוח ולדרישות מורכבות, אשר יביאו את הפרויקט להצלחה ויגרמו לשביעות רצון של הלקוחות והארגון.
 

קהל היעד

הנהלה בכירה, דרגי ביניים ומנהלי פרויקטים בארגונים השונים אשר פרויקטים מהווים חלק גדול מעבודתם. מהנדסים וחברות הנדסה.
 

מבנה הקורס:

200 שעות לימוד אקדמיות.
 

מטרת הקורס:

הקניית כלים יישומיים ושיטות ניהול פרויקטים מתקדמות ועדכניות לניהול אפקטיבי של הפרויקטים בארגון ומקסום התוצאות.
 

בין הנושאים הנלמדים:

  • מבוא: מהו פרויקט ומהו ניהול פרויקטים, הקשר בין ניהול פרויקטים, ניהול חדשנות, ניהול
  • המוצר והנדסת מערכות. מהו פרויקט מוצלח, מחזור חיי הפרויקט, גישת PMBOK לניהול
  • פרויקטים.
  • ייזום הפרויקט ותכנונו האסטרטגי: שלב ייזום הפרויקט, תכנון אסטרטגי של הפרויקט לפי
  • גישת SPL , עבודה אישית והצגת פרויקטים אישיים.
  • ניהול התכולות ולוחות הזמנים: ניהול התכולות, ניהול לוחות זמנים, פעילויות קשרים
  • וקדימויות, רשת הפרויקט ותרשימי גאנט, שיטת הנתיב הקריטי.
  • ניהול סיכונים, ניהול בעלי עניין, עבודה קבוצתית.
  • ניהול אינטגרציה והבקרה, סגירת הפרויקט: ניהול האינטגרציה והבקרה, דוחות סטאטוס
  • תקופתיים, סגירת פרויקט והפקת לקחים.
  • מודל יהלום החדשנות – ניהול פרויקטים וניהול החדשנות: תורת התלויות בפרויקטים,
  • מודל היהלום של פרופ׳ אהרון שנהר ופרופ׳ דב דביר, איטגרציה של היהלום עם מודלים של
  • חדשנות.
  • מודל CCA – ניהול פרויקטים וניהול המוצר: תורת התלויות ברמה התת פרויקטלית,
  • אינטגרציה של CCA עם מודלים של הנדסת מערכת וניהול המוצר.
  • תכנון איטגרטיבי של הפרויקט: אינטגרציה של ניהול פרויקטים, ניהול חדשנות וניהול המוצר.

תעודה:

בוגרי המסלול שיעמדו בדרישות הקורס יקבלו תעודה מטעם היחידה ללימודי חוץ והמשך של האקדמית גליל מערבי.
קורס ייעוץ ופיתוח ארגוני

קורס ייעוץ ופיתוח ארגוני

קורס בשווי 7,800 ש"ח - ניתן ללא עלות לסטודנטים בשנה א' במסגרת "תואר תואר" - למעט דמי רישום בשווי 600 ש"ח

לדף מידע לחץ כאן.

 

סטודנטים יקרים,

התכנית 'ייעוץ פנים ארגוני' היא ארגז כלים שגיבשנו עבורכם במכללה,

כדי שיתאפשר לכם למלא את תפקידכם הארגוני בבטחון ובמקצועיות

וכדי שתוכלו לקחת חלק משמעותי ייעוצי בארגון,

בין אם תהיו מנהלי הדרכה, מנהלי משאבי אנוש או רכזי גיוס.

 

בתכנית ייעוץ פנים ארגוני תקבלו:

ü      כלים לאבחון ארגוני

ü      מתודולוגיה סדורה להובלת שינוי ארגוני בכל רמה, מהנעת הפרט עד שינוי מבני.

ü      כלים להנחייה אישית וקבוצתית

ü      כלים לעבודה יומיומית, כמו ראיון, מתן משוב וגישור.

ü      ואולי הכי חשוב, הבנייה שלכם כסמכות מקצועית ומובילי תהליך ייעוצי בארגון.

מבנה התכנית

התכנית כוללת 200 שעות אקדמיות,
בכלל זה התנסות מקצועית בשדה הארגוני (פרקטיקום), בליווי של אנשי התעשייה ומרצים מהמכללה.

 

תכנית הלימודים:

 

יחידת לימוד 1. פיתוח זהות מקצועית ומיומנויות ייעוץ.

היקף שעות לימוד: 40 שעות אקדמיות. נושאים מרכזיים:

 

א.    הגדרת תפקיד היועץ ותפיסת התפקיד שלו את עצמו

התכנית נפתחת בסדנה שעיקרה הקשר שבין הגדרת התפקיד הפורמלית והארגונית של היועץ הפנים הארגוני לבין מכלול האמונות והתפיסות של היועץ כלפי תפקידו והחוויה הסובייקטיבית שלו.

 

ב.     השלבים האופייניים לייעוץ האישי: ההתחלה, ההתערבות עצמה, סיום והערכה.

 

ג.      יחסי היועץ והנועץ בארגון (ייעוץ אישי)

פרק זה עוסק בבנייה של מערכת יחסים המכילה חשיפה ואמון רב, אתיקה, בהירות ורגישות, שמירה על גבולות והתייחסות לאזורי החפיפה, במערכת בה היועץ הוא גם עובד שכיר וגם יועץ

 

ד.     סדנת מיומנויות ייעוץ צוותי והנחיית קבוצות

 

ה.    סדנת הצגת נושא
הסדנה 'הצגת נושא' מטרתה, בשלב מוקדם זה של התכנית, להקנות למשתתפים כלים להעברה נכונה של מסרים בארגון.

 

ו.        אתיקה ודילמות ניהוליות וארגוניות.

 

יחידת לימוד 2. אבחון ארגוני: כלים לאבחון ולאינטגרציה.

אחת המיומנויות הקריטיות בעבודתו של היועץ היא אבחון. יש אף שיאמרו שאבחון טוב הוא 80% מהעבודה. ביחידת לימוד זו המשתתפים ייחשפו למגוון מודלים, כלים ונושאים ארגוניים שמעבר לידע הרב הטמון בהם, הם מאפשרים למשתתפים לפתח ולשכלל את מיומנויות האבחון שלהם.

 

היקף שעות לימוד: 50 שעות אקדמיות. נושאים מרכזיים:

 

ז.       סקירת מודלים נבחרים באבחון ארגוני

 

ח.    כלים נבחרים באבחון ארגוני:

1.      ניתוח תפקידים

2.      מיומנויות ראיון

3.      סקרים

 

ט.     נושאים נבחרים באבחון בארגון:

4.      המבנה הארגוני

5.      תרבות ארגונית

6.      המודל העסקי של הארגון

7.      בחינת ההתנהגות הארגונית (מוטביציה, שחיקה, ניכור, פוליטיקה)

8.      ההון האנושי בארגון – פרופיל העובדים //

9.      תהליכי קבלת ההחלטות בארגון // מרצה אורח: מוטי מרדלר

 

י.       אבחון  - אינטגרציה

10.  כתיבת דו"ח

11.  הצגת הדוח ומתן משוב ארגוני

 

 

יחידת לימוד 3: פיתוח ושינוי ארגוני: התערבות וניהול התהליך

לאחר שהיועץ הפנים הארגוני הבין מהי האבחנה, הדיאגנוזה, מגיע שלב ה'התערבות'. יחידת לימוד זו מציידת את המשתתפים בכלים לבניית תכניות פיתוח ושינוי ובכלים להטמעתו בארגון.

 

היקף שעות לימוד: 50 שעות אקדמיות. נושאים מרכזיים:

 

יא.  ייעוץ אסטרטגי

12.  קידום והובלה של תהליכי פיתוח ארגוני ושינוי ארגוני

13.  בניית תכניות עבודה לקידום תהליכים ברמה הארגונית

14. טיוב תהליכים // מרצה אורח

יב.  פיתוח או שינוי נושאים נבחרים בארגון:

15.  חזון ארגוני

16.  שינוי מבני

17.  פיתוח מנהלים // אפרת גיל

18.  התנהגות ארגונית

19.  פיתוח תהליכים רוחביים (תקשורת ארגונית, חדשנות, ניהול ידע וכיוב')

20.  תכניות הדרכה – סקר צרכים ופיתוח תכניות הדרכה

21.  ניהול משברים 

 

 

יחידת לימוד 4. התנסות מקצועית (פרקטיקום)
40 שעות אקדמיות.

כדי להמשיך לסייע ולהקל על המעבר לארגון, לקראת תום התכנית 'ייעוץ פנים ארגוני' מתבקשים המשתתפים להשלים התנסות מקצועית בארגון, תוך כדי חניכה של אנשי התעשייה ובליווי של מרצי המכללה.

 

 

הערה: 20 שעות אקדמיות אחרונות יוגדרו לאחר פתיחת התכנית ויוגדרו בהתאם לצורכי המשתתפים.

 

 

קורס מנחי קבוצות בארגונים

קורס מנחי קבוצות בארגונים

קורס בשווי 5,000 ש"ח - ניתן ללא עלות לסטודנטים בשנה א' במסגרת "תואר תואר" - למעט דמי רישום בשווי 600 ש"ח



רקע:
הקורס נועד לערוך היכרות עם עולם הקבוצות והצוותים, להקנות כלים, מיומנויות, ומודעות עצמית למנחי קבוצות וצוותים ולאלו המעוניינים לעסוק בהנחיית קבוצות בצורה מקצועית, יצירתית ומפרה.
המפגשים משלבים למידה תיאורטית לצד התנסות חווייתית מבעד לסימולציות, תרגילי מודעות ושאלונים לאבחון עצמי.
לצד הלימוד הקבוצתי המשותף, יביאו המשתתפים לידי ביטוי את הניסיון המקצועי שלהם ובכך יתאפשרו הקניית מיומנויות הנחיה, פיתוח סגנון הנחיה אישי, ומודעות לתהליכים שונים המתרחשים בקבוצה באופן המותאם אישית לכל אחד מהמשתתפים.

מטרה:

הכשרת מנחי קבוצות בארגונים השונים.
 

מבנה הקורס:

100 שעות אקדמיות, פעם בשבוע אחה״צ.

 

בין הנושאים הנלמדים

  • מבוא לעולם הקבוצות: מושגי יסוד, היסטוריה של קבוצות, הגדרת קבוצות וצוותים, מיונים ומאפיינים עיקריים. תכנון קבוצה והקמתה תוכן, תהליך ומבנה. המסגרת, המרחב הפיזי, הכנות, גבולות, בחירת משתתפים, מטרות, תכנית עבודה. יצירת המיכל הקבוצתי.
  • התפתחות קבוצות וצוותים: סוציאליזציה לקבוצה ממבט דינאמי, מודלים נבחרים להתפתחות קבוצה וצוותים - שלבים, תוכן ותהליך. למידה ופיתוח ברמת הפרט והארגון מושגים בלמידה ותפיסה, טכניקות ושיטות בפיתוח והדרכת עובדים.
  • תפקידים פסיכולוגיים בקבוצה: תפקידים המקדמים, המשמרים, הפוגעים והבולמים את התפתחות הקבוצה. מודלים שונים לאבחון טיפוסי עבודה בקבוצה.
  • הנחיית וניהול קבוצות, מנהיגות, תפקיד המנחה: אישיותו והשפעתו, והנחייה בקו. סגנונות הנחייה ומנהיגות, מימדי ההנחיה, העברה והעברה נגדית, המשולש - מנחה, מונחה וקבוצה, והנחייה בקו )משותפת(.

תעודה:

למסיימים בהצלחה תוענק תעודת סיום מטעם היחידה ללימודי המשך וללימודי חוץ
במכללה האקדמית גליל מערבי.
• בוגרי הקורס יגשו לבחינות משרד המשפטים בתום הסטאז׳.

קורס חשבי שכר

קורס בשווי 4,500 ש"ח - ניתן ללא עלות לסטודנטים בשנה א' במסגרת "תואר תואר" - למעט דמי רישום בשווי 600 ש"ח , 590 ש"ח עבור ספרי לימוד וכן 400 ש"ח עבור עלות בחינה חיצונית

רקע:


מקצוע חשב השכר מחייב התמצאות וידע בחוקים השונים. החשב בעבודתו נדרש ליישם את עקרונות מס הכנסה, ביטוח לאומי, דיני עבודה לצורך החישוב המדויק והמהימן של השכר.
עקב מורכבותם של אותם גורמים קיים ביקוש רב לחשבי שכר מיומנים ומקצועיים. כפועל יוצא של המיתון בארץ ובעולם וההתפתחויות הכלכליות, נוצר מצב בו מעסיקים רבים מחפשים עובדים בעלי ידע והכשרה רבים ככל האפשר במטרה לחסוך בעלויות העסקה.
 

קהל היעד:


מנהלי חשבונות, חשבים, אנשי משאבי אנוש ומנהלים בעלי זיקה לנושא השכר והכספי, והמעוניינים בעבודה בתפקיד זה.
 

מטרות הקורס:


הכשרת אנשי מקצוע בתחום חשבות השכר.
הטמעת ידע ומיומנות בהיבטי המיסוי וההיבטים המשפטיים של נושא השכר.
 

מבנה הקורס:


150 שעות לימוד אקדמיות, בין פעם לפעמיים בשבוע.
 

בין הנושאים הנלמדים בקורס חשבי שכר בכירים:

  • מס הכנסה - הכנסות חייבות במס, הוצאות לשכיר, הכנסות פטורות, חישוב המס לשכיר, זיכויים והטבות מס, מיסוי קופות גמל, תכנוני מס, רכיבי השכר והכנת תלושי שכר, טפסים.
  • ביטוח לאומי - עקרונות חוק ביטוח לאומי, זכאות לביטוחים השונים, הכנסות חייבות והכנסות פטורות מתשלום ביטוח לאומי, עדכונים וטפסים.
  • דיני עבודה - חוזי עבודה והסכמי עבודה, חוקי העבודה וההסכמים הקיבוציים, האחריות החלה על חשב השכר.
  • מחשוב - הטמעת הנושאים שנלמדו וחישוב שכר באמצעות תוכנת שכר, נהלי עבודה במחשב אישי ובלשכת שירות.
  • ביטוח סוציאלי - קרנות הפנסיה וקופות הגמל.

תעודה:


לבוגרי קורס חשבי שכר בכירים שיעמדו בהצלחה בבחינות לשכת רו״ח תינתן תעודה מטעם לשכת רואי חשבון, ותעודה מטעם היחידה ללימודי המשך ולימודי חוץ של המכללה האקדמית גליל מערבי.
 
 

קורס יועצי משכנתאות וכלכלת המשפחה

קורס בשווי 3,000 ש"ח - ניתן ללא עלות לסטודנטים בשנה א' במסגרת "תואר תואר" - למעט דמי רישום בשווי 600 ש"ח


רקע:


ההחלטה על רכישת דירה הינה ההחלטה החשובה ביותר שלוקח משק בית במהלך חייו. יועץ משכנתא פרטי ובלתי תלוי הפך לתפקיד מבוקש בשנים האחרונות: לפי חישובי ”מוסף כלכליסט“, כ־10,300 משפחות, שלקחו אשתקד משכנתאות בכ־6 מיליארד שקל, נעזרו ביועצים, ושילמו להם שכר טרחה של 62 מיליון שקל, בממוצע כ- 6,000 ₪ למשפחה. תפקידו של היועץ הוא לבנות תכנון פיננסי נכון לכל משק בית.
הקורס מציע הכשרה מקיפה של אנשי מקצוע בתחום יעוץ ותכנון המשכנתאות בישראל.

קהל היעד:

  • סטודנטים לתואר ראשון בכלכלה וניהול, הרוצים להשלים את הכשרתם בקבלת הכשרה מקצועית המאפשרת עבודה פרקטית מידית.
  • אקדמאים המעוניינים בהסבה מקצועית למקצוע בעל אופק ועתיד במשק הישראלי.
  • אנשי נדל״ן, סוכני ביטוח ויועצים לכלכלת המשפחה.
  • רוכשי דירות ובעלי משכנתא המעוניינים לחסוך אלפי שקלים ולהיות מקצוענים בתחום בעצמם.

מטרות הקורס:


מטרת הקורס הינה להכשיר אנשי מקצוע ולהעניק להם כלים ללוות משפחה באחריות ובתכנון פיננסי ארוך טווח אופטימאלי על פי צרכי הלקוחות והבנת כלכלת המשפחה.

השתלבות בשוק העבודה:


מסיימי הקורס יוכלו לגשת לבחינות הרישוי ולאחר קבלת הרישיון לעבוד כמתווכי נדל״ן עצמאיים באחת מסוכנויות התיווך הפזורות בכל רחבי הארץ.

נושאי הקורס:

  • מושגי יסוד: התפקידים של המערכת הבנקאית, תפקידו של בנק ישראל, סיכוני מיקרו ומאקרו בלקיחת משכנתא
  • ליווי אישי בגישת כלכלת המשפחה: אפיון צרכי הלקוחות, יכולת החזר ודירוג  אשראי, ניהול תקציב. בדיקת הנכס והיבטים משפטיים: מסלולי משכנתא,
  • בניית תמהיל משכנתא: חישובי עלויות והשוואה בין מסלולים, בדיקת כדאיות של מחזור, לוחות סילוקין ותרגילי יישום באקסל.
  • אסטרטגית בניהול משא ומתן. בניית תדמית ושיווק. מושגים בביטוח. פתיחה וניהול עסק.

מבנה הקורס:


60 שעות פעם בשבוע

תעודה:

הקורס מהווה הכנה למבחני לשכת יועצי המשכנתאות בישראל. בוגרי הקורס שיעמדו בדרישות הקורס יקבלו תעודה מטעם היחידה ללימודי המשך ולימודי חוץ של המכללה האקדמית גליל מערבי.