לימודי חינוך - תואר ראשון בחינוך: למען הדור הבא


במסגרת לימודי החינוך תוכלו לקבל כלים מעשיים ועיוניים לאחד האספקטים החשובים בחייה של חברה - חינוך הדור הבא. ניתן לבחור באחד מאשכולות הלימוד המוצעים לבחירה. אתם מוזמנים לעיין ולבחור את ההתמחות המועדפת עליכם.

תואר ראשון בחינוך

 
 

תכנית הלימודים בחוג לחינוך מעניקה היכרות עם מדעי החינוך. לימודי התואר הראשון נועדו להקנות ידע בסיסי על מהות החינוך ולהמחיש את זיקת התיאוריות החינוכיות אל המציאות של מערכות החינוך בשטח ואל אפשרויות התעסוקה וההתמחות בחינוך. במרכז תכנית הלימודים אשכול לימודים עיוני בסיסי, המציג את הפסיכולוגיה של החינוך, תולדותיו ומטרותיו. ממנו מסתעפים תחומי ידע והתמחויות כדוגמת לקויות למידה, הגיל הרך,

אשכול מישחוק וחדשנות בחינוך, ניהול במערכות חינוך וייעוץ חינוכי.

ההיכרות עם מגוון התחומים בחינוך, מאפשרת בחירה מושכלת של תחום ההתמחות בהמשך.

במסגרת לימודי תואר ראשון בחוג לחינוך ירכוש הסטודנט ידע בסיסי על מהות החינוך וילמד לקשר את התיאוריות החינוכיות ואת ממצאי המחקר אל המציאות של מערכות החינוך בשטח בהתאם לתחום החינוכי אותו בחר ללמוד באשכול הלימודים. הסטודנט ירכוש מיומנויות והתנסויות נרחבות בהתאם לאשכול בו יבחר ללמוד: לקויות למידה, הגיל הרך, אוריינות שפה ומתמטיקה, ייעוץ חינוכי וניהול במערכות חינוך. כל אלו יאפשרו לסטודנט בחירה מושכלת של תחום ההתמחות ובהמשך מיצוי הפוטנציאל הטמון בו ומימושו בקריירה שלו.

לחצו כאן לחוג לחינוך בידיעון
אשכולות הלמידה ותחומי הידע בתואר בחינוך

אשכולות הלמידה ותחומי הידע בתואר בחינוך

 

 

מה מייחד את החוג לחינוך באקדמית גליל מערבי?
תשמעו מה יש למרצי החוג להגיד...

"תואר תואר" בחינוך

אנו מזמינים אתכם ללמוד במסלול "תואר תואר" בחינוך בו  תקבלו גם תואר ראשון בחינוך וגם הסמכה למקצוע!
למידע נוסף על תואר תואר
איך תעזרו לילדיכם לקרוא טוב יותר? פרופ' ורד וקנין-נוסבאום
אשכול חינוך בגיל הרך

אשכול חינוך בגיל הרך

התמחות חינוך בגיל הרך עוסקת בהתפתחות הילדים בגיל הרך ובהבנה לצרכיהם מלידתם עד כניסתם לבית הספר. התכנית מעניקה ידע על היבטים של החינוך בגיל הרך, מבחינה התפתחותית ופדגוגית. הלימודים מתייחסים במיוחד לדרכי החשיבה והלמידה של הילד לפני הכניסהלבית-הספר, ולעולמו הרגשי. התכנית מציגה לסטודנטים את השיקולים בבניית פעילות לימודית ההולמת את הילדים בגיל הרך, ומראה כיצד ניתן לעצב סביבה חינוכית ההולמת את צרכיהם. התכנית מטפחת מנהיגות חינוכית בעלת ידע אקדמי וניסיון עבודה עם ילדים.

 • בין הקורסים הנלמדים:  התפתחות רגשית וחברתית בגיל הרך, התפתחות פיסית, מוטורית וקוגניטיבית, התפתחות שפה, קריאה וכתיבה קידום חשיבה מתמטית בגיל הרך, היבטים של הורות ,שפה ומשחק בגיל הרך הדרכה וניהול מסגרות בגיל הרך, דיאלוג בין הורים למחנכים בגיל הרך.
 
צפו בראיון של ד"ר שרון גילת יחיא, ראש אשכול הגיל הרך בתכנית 'פותחים יום', רשת, ערוץ 13 - לצפייה לחץ כאן

צפו בסרטון האשכול

פרוייקטים המרכז לחינוך אורייני
אשכול מישחוק וחדשנות בחינוך

אשכול מישחוק וחדשנות בחינוך

בעולם העבודה המהיר והתחרותי כיום, יצירתיות היא יתרון מנצח. יש חשיבות רבה ליכולת שלנו לפתח לומדים יצירתיים, שיסללו דרכים חדשניות. במסגרת הלימודים נעסוק בגישות לחקר היצירתיות, התפתחויות בתחום מנקודת מבט של חקר המוח, והשלכות של אלה על מערכת החינוך תוך שילוב טכנולוגיות. 
הלימודים באשכול עוסקים בהיבטים של משחוק כגישה חינוכית, תוך בחינת דרכי יישום מאתגרות בעזרת טכנולוגיות חדשניות.
נכיר ונדון בהיבטים שהילד פוגש בראשית דרכו באמצעות משחק: למידת שפה, קריאה ומתמטיקה. נחבר לתכנים אלה דרכים חדשניות ואטרקטיביות ללמידה, באופן שניצור סביבות מעוררות מוטיבציה ללמידה. ננתח את הפדגוגיה המשתנה וניגע גם בהצעות ייזמיות שיתייחסו להיבטים שנלמדו ויצעידו את העולם החינוכי קדימה.
 
  • בין הקורסים הנלמדים: 
  1. היבטים של שפה וקריאה: פיתוח ניצני אוריינות באמצעות משחק, רכישת קריאה בהנאה - חידושים ומשחקים, שפה מוח, משחק ומה שביניהם, פיתוח משחקים לשוניים.
  2. היבטים מתמטיים ויצירתיים: מבוא לחדשנות בחשיבה יצירתית, חשיבה מתמטית בעולמם של ילדים, אסטרטגיות ניצחון ושיקולים במשחקים, חשיבה יצירתית, מתמטיקה כיצירה, פתרון בעיות לא שגרתיות בסביבה מתוקשבת.
  3. היבטים בתחום חדשנות טכנולוגית ולמידה אלטרנטיבית: יצירתיות דרך משחוק וטכנולוגיה, יזמות וחדשנות טכנולוגית בחינוך, חשיבה עסקית לקידום יזמות חינוכית, סמינריון פיתוח חשיבה יצירתית לקידום יוזמות חינוכיות

    למידע נוסף על אשכול במישחוק וחדשנות לחץ כאן

קראו עוד על המרכז  לחינוך אורייני

פרוייקטים המרכז לחינוך אורייני
אשכול ליקויי למידה

אשכול ליקויי למידה

לקויי למידה באים לידי ביטוי בקשיים בלמידה בתחומים של קריאה, כתיבה ומתמטיקה, ויכולים להיות מלווים בקושי בתחומים קוגניטיביים אחרים כגון זיכרון, שטף מילולי, תפקודי שפה, קשב וריכוז ועוד.

בשנות ביה"ס, לקויי למידה יכולים להתבטא באיחור ברכישת הקריאה ובקריאה משובשת, הישגים נמוכים מהמצופה לגילו של הילד, קושי באיות, הבנת משמעות המספר וחשיבה כמותית.

לקויי למידה אינם קשורים לאינטליגנציה, נכות, או פגיעות בחושים (לדוגמא ראייה, שמיעה), או פיגור או הזנחה סביבתית.

אחוז לקויי הלמידה באוכלוסייה בגיל ביה"ס הוא 5%-15%.
לקויי למידה אינם חולפים, אך טיפול נכון מסייע לילד לפתח אסטרטגיות קוגניטיביות חלופיות ולרכוש כלים שיסייעו לו "לעקוף" את הקשיים שלו ויגיע להישגים.

קשיי למידה לעומת זאת, הם קשיים שהמקור שלהם סביבתי בעיקר. לדוגמא, חסכים בהתפתחות שפה הנובעים מתמיכה מועטה מדי בהתפתחות השפה של הילד, מצוקות רגשיות או משפחתיות.
ניתן לטפל בקשיי למידה אם מסלקים את מקור הקשיים הסביבתיים או מפצים עליהם באמצעות תגבור הלמידה.

במסגרת הלימודים באשכול, הסטודנטים לומדים כיצד לזהות לקויי למידה וקשיי למידה, ולסייע בטיפול בהם.
מרבית לקויי הלמידה בבתי הספר מתגלים ברכישת הקריאה ויכולת חשיבה מתמטית. שני גורמים אלו משפיעים על ההישגים בלמידה לאורך שנות הלימודים בבית הספר ובמהלך החיים.

נודעת חשיבות רבה לאיתור מוקדם של לקויי למידה, וזיהוי נקודות הקושי של הילד, כדי להתאים לו את הסיוע הנדרש לפרופיל הקשיים הייחודי לו.

בין הקורסים הנלמדים: למידה וקשיי למידה, מבוא לילד עם צרכים מיוחדים, משפחתו של הילד בעל הצרכים המיוחדים, שפה ומוח, קשיים בקריאה ובכתיבה, היבטים רגשיים של ליקויי למידה, קשיים בחשיבה מתמטית, אבחון ליקויים מתמטיים, טיפול בלקויות למידה, קשיי קשב וניתוח התנהגות ועוד.

צפו בסרטון האשכול
פרוייקטים המרכז לחינוך אורייני
אשכול ניהול במערכות חינוך

אשכול ניהול במערכות חינוך

האשכול לניהול במערכות חינוך פועל להכשיר את בוגריו לתפקוד כאנשי חינוך וניהול במערכת החינוך השונות. במציאות ימינו, יותר ויותר אנשים במערכות החינוך השונות ממלאים תפקידים הכוללים היבטים שונים של ניהול והצורך לרכוש מיומנויות ניהול הולך וגדל.
-אנו מכוונים לכך שבוגר האשכול יוכל להתמודד בהצלחה עם אתגרים ניהוליים במערכות החינוך השונות כשהוא מצויד בידע ובכלים החיוניים לכך.
תכנית הלימודים באשכול מתמקדת ביצירת בסיס ידע על נושאים שונים הקשורים לחינוך וכן יצירת בסיס ידע על היבטים שונים הקשורים לניהול והנהגה בחינוך.
 
• בין הקורסים הנלמדים: מבוא למנהל חינוכי, מנהיגות חינוכית, ניהול עובדים בשירות הציבורי, בית-הספר בפרספקטיבה של תורת הארגון, סוגיות בחינוך לקראת עתיד  לא ידוע, דפוסי קבלת החלטות, הערכת פרויקטים, אתיקה בניהול, ניהול בית הספר בסביבה מתוקשבת ועוד.
פרוייקטים המרכז לחינוך אורייני
אשכול ייעוץ חינוכי

אשכול ייעוץ חינוכי

התוכנית בייעוץ חינוכי מעניקה לסטודנטים ידע בסיסי על היבטים נפשיים של תלמידים,הורים, מורים ואנשי הצוות המקצועי במוסדות החינוך למיניהם ומטרתה לסייע להם בבית-הספר ומחוצה לו ולבנות יסודות להתפתחות תקינה ומיטבית. הלימודים יעסקו בעיקר באוכלוסייה הרגילה של ביה"ס וכן בתלמידים בעלי צרכים מיוחדים, בתלמידים הנתקלים  בקשיי הסתגלות מבחינה לימודית חברתית רגשית ובצעירים בסיכון. התוכנית מכוונת להעצמה ולטיפוח התלמידים והמורים וההורים כאחד.
הלימודים מקנים את הבסיס הראשוני על מצבי לחץ ומשבר וידע על ליווי והנחייה של הצוות החינוכי וההורים בנושאים השונים שהדינמיקה בביה"ס ובחברה מזמנת כגון מצבי מלחמה רעידות אדמה וכדומה.
התוכנית מקנה לסטודנטים גישה מערכתית רחבה ומתייחסת לעבודה עם כלל המערכת הבית-ספרית וגם לעבודה עם מערכות ארגוניות שמחוץ לבית הספר. הלימודים נשענים על הצגת חומר לימודי תיאורטי עדכני ומתן דוגמאות מן השדה.  התוכנית משמשת בסיס, (המורחב בלימודי התואר השני) לטיפוח יועצים חינוכיים אקטיביים, יוזמים, ומחוללי שינוי.

• בין הקורסים הנלמדים: גיל ההתבגרות, נוער בסיכון, התמודדות עם מצבי לחץ. קורסים העוסקים במשפחה כמו ייעוץ למשפחה, ייעוץ התפתחותי במשפחה ובעבודה ועוד.


 

 

פרוייקטים המרכז לחינוך אורייני
"מה שחשוב לי בעיקר הוא חיבור התיאוריה והפרקטיקה ואין ספק שבאקדמית גליל מערבי שמים דגש חזק מאוד על הנושא הזה. למדנו לתרגם את התיאוריה לפרקטיקה וזה תהליך מאוד מרגש ומעצים. בנוסף, בשנה האחרונה ישנה התנסות בבתיה"ס שסוגרת מעגל ומשלבת את כל החומר הנלמד עם המציאות היומיומית  שנתמודד איתה כאנשי חינוך בישראל".
ירדן מליחסטודנטית לתואר שני בייעוץ חינוכי ותעודת הוראה.בוגרת החוג לחינוך.
"מסלול לימודי חינוך באקדמית גליל מערבי מאפשר לגעת בבני אדם ולכוון אותם להתנהלות נורמטיבית בחברה. הלימודים מספקים חשיפה לתחומים רבים ונוגעים במגוון גדול של נושאים. רוב הסגל האקדמי במכללה מגיע מהשטח, אז יש המון דוגמאות חיות. יש יכולת להתמקצע בבחירה של קורסים שקשורים לתחום שאתה אוהב. הכיתות לרוב קטנות ויש יחס אישי וזמינות גבוהה מאוד של המרצים".
תומר לופו חונך כיתת אתגר בכפר נוער גלים.בוגר החוג לחינוך.
"הלימודים באקדמית גליל מערבי הכינו אותי בצורה נהדרת להמשך לימודים אקדמאיים. יש המון כח בידע ולמזלי באקדמית גליל מערבי תמיד היה מי שיענה לכל שאלה שרק עלתה. והכי חשוב: בכל הקשור ברווחה, תמיד מצאתי אוזן קשבת בדקנט.
בנוסף, הלימודים קידמו אותי מבחינה תעסוקתית, קיבלתי כלים רבים מקצועיים ואפקטיביים לעבודתי".
אוסי שומונובעוזרת הוראה ומחקר באקדמית גליל מערבי ומנחת פרויקט עולים בשני בתי ספר בעכו. בנוסף, מורה פרטית לאנגלית ולילדים עם קשיי שפה, קריאה וצרכים מיוחדים.בוגרת החוג לחינוך.
יצירת קשר עם רכזות החוג לחינוך ולקויות למידה

יצירת קשר עם רכזות החוג לחינוך ולקויות למידה

שם ותפקיד דוא"ל טלפון
גב' חיה שנאר- רכזת החוג education@wgalil.ac.il ‎04-9015400
גב' לילך רוזנטל  - רכזת החוג education@wgalil.ac.il ‎04-9015400
גב' אורטל גז - רכזת החוג education@wgalil.ac.il ‎04-9015400
 

מה עושים עם תואר ראשון בחינוך?

 

קריירה בחינוך יכולה להיות אחת הדרכים המתגמלות ביותר לאנשים השואפים לחולל שינוי בחייהם של אחרים. קבלת תואר ראשון בחינוך היא אמנם שלב ראשון לעיסוק בהוראה, אבל תואר בחינוך יכול להוביל למגוון רחב של קריירות שלא מתמקדות בהוראה.
הקריירה שלכם יכולה להתחיל כבר בבחירת אשכול ההתמחות המתאים לכם, כמו:
-       ייעוץ חינוכי
-       ניהול במערכות חינוך
-       ליקויי למידה
-       משחוק וחדשנות בחינוך
-       הגיל הרך

 
ניתן גם לשלב בין ההתמחויות השונות, לדוגמה: התמחות בגיל הרך עם התמחות בלקויות למידה.

 

מקומות עבודה פוטנציאלים: 

  • מלווים, חונכים, מדריכים ורכזים
  • פעוטונים, גני ילדים, צהרונים, קייטנות
  • פנימיות, תנועות נוער, חוגי העשרה, מתנ"סים
  • ארגוני חינוך בלתי פורמלי
  • ארגוני מגזר שלישי – עמותות, מלכ"רים
  • משרות הדורשות השכלה רחבה בתחומים מגוונים
  • התפתחות לתפקידי ניהול זוטר או ניהול בכיר

כיווני התפתחויות עתידיים ואפשרויות לפיתוח קריירה:

  • הוצאת תעודת הוראה והתפתחות כצוות הוראה במסגרת החינוך הפורמלי

מסלול ההוראה הוא הקריירה הפופולרית ביותר בקרב בוגרי תואר ראשון בחינוך, וזו אופציה מצוינת לאנשים שאוהבים לעבוד עם ילדים או מבוגרים במסגרת כיתתית ורוצים להשפיע ולחולל שינוי בחייהם.

ההוראה בכיתה מחנכת ומכינה את התלמידים לעולם, כאשר נושאי הלימוד מותאמים לגיל התלמידים, החל מיסודות הקריאה והחשבון בכיתות היסוד, ועד לקורסים ייחודיים הנלמדים במוסדות להשכלה גבוהה.


תחומי האחריות של המורים כוללים, בין השאר:

o יצירת אווירה לימודית והקניית כללי התנהגות של התלמידים בכיתה ובבית הספר.

o הוראת נושאים ספציפיים בהתאם לגיל התלמידים ולמיומנות שלהם, בין היתר, על ידי יצירת מערכי שיעור ומבחנים.  

o מעקב אחר התקדמות התלמידים בלימודים ודווחים להורים.

o שיתוף פעולה יעיל עם צוות בית הספר, ככול הנדרש.

אפשרויות העבודה בהוראה – מורים יכולים לבחור לעבוד עם בני גיל מסוים (בגיל הרך, בבית הספר היסודי או בתיכון). מורים יכולים לעבוד גם בחינוך הבלתי פורמלי, כמו: הוראה מקוונת או הוראה במתנ״סים, במרכזי למידה, במת״א ועוד.
לא משנה באיזו מסגרת תבחרו ללמד, במהלך קריירת ההוראה שלכם תוכלו לגרום לתהליכי שינוי אמיתיים ומתמשכים בחייהם של אחרים.

  • תארים מתקדמים והתמקצעות בתחומים ספציפיים

המקור של מתודולוגיות ניהוליות וארגוניות רבות הוא בתיאוריות חינוכיות שונות. לפיכך, לימודי תואר שני בחינוך יכולים לעזור לכם להתקדם, להתמחות ולצבור מומחיות ספציפית מוגברת, גם אם אתם לא עובדים בתחום החינוך. למעשה, תואר שני בניהול במערכות חינוך הוא סוג של ׳תואר יישומי׳ שיאפשר לכם להשתמש בכישורים שרכשתם בלימודים וליישם אותם:

o      הן בתחום החינוך – במוסדות ובמסגרות חינוכיות בחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי.
o      והן בענפי התעשייה השונים – למשל, כמאמנים ארגוניים או כמנהלי משאבי אנוש.
 
תואר שני הוא אופציה טובה למי שרוצה לרכוש ידע כללי מעוגן בשדה החינוך, המתמקד בתיאוריות חינוכיות ומנהיגותיות או בפיתוח תכניות לימוד ואסטרטגיות הדרכה.
בין אם אתם רוצים לפתח קריירה כמחנכים או כמאמנים ארגוניים – תואר מתקדם הוא מסלול מועיל שיעצים את מערך הידע והמיומנויות שלכם גם בתפקיד הנוכחי וגם בתפקידים העתידיים.

 
  • מחקר

חוקרים חינוכיים מגלים כל הזמן דרכים חדשות שמאפשרות לשלב בין התיאוריה האקדמית לבין ההוראה בשטח.
עבור מורים רבים, האפשרות לחולל שינוי בחיי התלמידים הוא היתרון האמתי של ההוראה הבא לביטוי בתחושת הסיפוק העצמי כשהם צופים בתלמידים שלהם צומחים ומצליחים בזכות העבודה הקשה והמסירות שלהם. עם זאת, כדי להשפיע בצורה הטובה ביותר על התלמידים, חשוב להמשיך ולצבור ידע וכישורים חדשים. איך עושים זאת? הופכים לחוקרים חינוכיים!

לשם כך צריך לצבור מספר שנות ניסיון בהוראה או בניהול חינוכי ולהשיג תואר מתקדם. לא ניתן להפוך לחוקר חינוכי עם תואר ראשון בלבד, אבל תואר שני וניסיון עבודה רלוונטי, עשויים להספיק.
השגת תואר שני ושלישי תאפשר לכם לעסוק במחקר חינוכי ובכך, להעמיק בידע ולחדד את היכולות שלכם.


  • התפתחות כאנשי אקדמיה

קריירה במוסדות להשכלה גבוהה מצריכה חשיבה ביקורתית ואנליטית, מיומנויות תקשורת טובות בעל פה ובכתב ומיומנויות ארגוניות. קריירות רבות במוסדות אלה דורשות תואר שני או שלישי. ואכן, מרצים במכללה ובאוניברסיטה הם בדרך כלל בעלי תואר דוקטור בתחומם.

אמנם, תארים מתקדמים מצריכים השקעה של שנים, אבל הם מאפשרים להשתלב בעבודה כאנשי אקדמיה ולהתקבל למשרות רמות יותר.
קריירה באקדמיה כוללת בדרך כלל אינטראקציות עם סטודנטים. זה דורש גם ניהול זמן יעיל ותכנון מראש, כדי לאזן בין פרויקט המחקר (אם קיים), לבין עבודת ההוראה.

מכיוון שנוף ההשכלה הגבוהה מתפתח ללא הרף, אנשי המקצוע בתחום זה אמורים להמשיך לחזק ולפתח את הכישורים שלהם ללא הרף, למשל, על ידי השתתפות בתכניות הכשרה בתחום המקצועי.

  • פתיחת פעוטון או עסק המפסק שירותי הדרכה/ חוגי העשרה הקשור להדרכות בחוגי העשרה

תואר ראשון בחינוך מאפשר לכם לפתח קריירה כעצמאים, כמו פתיחת פעוטון או פתיחת עסק המספק שירותי הדרכה למדריכים בחוגי העשרה.
לימודי חינוך מפתחים כישורים ספציפיים הנוגעים למגוון נושאים חינוכיים כולל תיאוריות על למידה, שוויון וגיוון, מדיניות ופרקטיקה, ויצירתיות בחינוך.
התואר הראשון יספק לכם הבנה טובה של חינוך בהקשרים חברתיים, פוליטיים וכלכליים. חלק מהקורסים כוללים התנסות בפועל ומספקים לכם הזדמנות ליישם את התיאוריה בעולם המעשה.

בתואר הראשון תרכשו כישורים יעילים גם לפתיחת עסק עצמאי כמו פעוטון או חברה לשירותי הדרכה, לדוגמה:

o יכולות תקשורת מצוינות – החיוניות להצגת המידע בצורה יעילה.

o כישורי מחשב – לצורך מציאת משאבי הוראה והכנת חומרי לימוד, וליצירת תקשורת עם גורמים חינוכיים חיצוניים.

o מיומנויות אנליטיות.

o יחסי אנוש – הנחוצים לעבודה עם אחרים.  

o יכולות יעילות לפתרון בעיות.

o כישורי ארגון וניהול זמן – החיוניים לניהול העסק ולעמידה בלוח זמנים.  

o .ניהול עצמי – גם בניהול פעוטון וגם בניהול עסק לשירותי הדרכה – ניהול עצמי יעזור לכם לעבוד ביעילות, לשקף את הפרקטיקה האישית שלכם ולבצע שיפורים

  • התקדמות לתפקידי ניהול בכיר בארגוני חינוך פורמליים ובלתי פורמליים

תכנית הלימודים באשכול ׳ניהול במערכות חינוך׳ מקנה בסיס ידע ומיומנויות הן בנושאים הקשורים לחינוך עצמו והן בהיבטים הקשורים לניהול ולמנהיגות בחינוך.
התמחות באשכול זה, מכשירה את הסטודנטים לתפקידי ניהול במערכות החינוך השונות ומציידת את הבוגרים בכישורים, בידע ובכלים הנדרשים כדי להתמודד בהצלחה עם אתגרים ניהוליים שונים במגוון מערכות החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי.

משך הלימודים במסלול לתואר ראשון בחינוך


תואר ראשון בחינוך מציע שני מסלולים: דו חוגי וחד חוגי שהלימודים בהם נמשכים 3 שנים.
מסלול ׳תואר תואר׳, לעומת זאת נמשך 4 שנים, כאשר בנוסף לתואר הראשון בחינוך, ניתן ללמוד גם קורס המעניק הסמכה מקצועית (למשל, תעודה להנחיית קבוצות בארגונים).

מסלולי לימוד נוספים באקדמית גליל מערבי

 

קורסים נלמדים במסגרת התואר

הלימודים בחינוך הינם במסלול של שלוש שנים - 120 נקודות זיכוי.
בשנה ג' הסטודנטים יעברו התנסות מעשית- פרקטיקום.

קורסי אשכולות

  • אשכול  ליקויי למידה
  • אשכול ייעוץ חינוכי
  • אשכול ניהול במערכות חינוך
  • אשכול משחוק וחדשנות בחינוך
  • אשכול חינוך בגיל הרך
לרשימה המלאה קורסי אשכולות

קורסי בחירה

  • שילוב הילד עם צרכים מיוחדים
  • שפה ומשחק
  • סינגור עצמי
  • מבוא לאוריינות דיגיטלית
  • מודעות קשובה (mindfulness): פיתוח יכולת קשב
לרשימה המלאה קורסי בחירה

ניוזלטר החוג לחינוך

אנו מזמינים אתכם להיות מעורבים בחוג לחינוך באקדמית גליל מערבי ולקרוא על פעילויות החוג, פרסומי מרצים, כנסים ועוד.
היכנסו לקריאת הניוזלטר
ניוזלטר החוג לחינוך

כנסים של החוג לחינוך

החוג לחינוך באקדמית גליל מערבי מקיים כנסים במגוון נושאים העוסקים בעולם החינוך, אוריינות, ליקויי למידה ועוד.