דלג לתוכן המרכזי

ירדן מליח

ירדן בת 25, מתגוררת בנהריה, סטודנטית שנה ג' בחוג לחינוך, אשכול לקויות למידה.בנוסף, לומדת השלמה לתעודת הוראה (בשיתוף עם מכללת אורנים).
איך הגעת ללמוד במכללה?
תמיד ידעתי שאני רוצה לעסוק בתחום החינוך ובעקבות המלצות חמות מאוד שקיבלתי מחברים על מסלול הלימודים, הגעתי לאקדמית גליל מערבי. שמעתי על היחס האישי של המרצים ועל תכנית הלימודים המגוונת והמעניינת. מצאתי כאן הרבה יתרונות וכשהגעתי לפגישת ייעוץ, מהר מאוד החלטתי ללכת על זה, נרשמתי ללימודים והיום אני כבר בשנה האחרונה שלי לתואר.
אילו כלים ציפית לרכוש במהלך לימודייך והאם התממשו ציפיותייך?
ציפיתי להעמיק את הידע בתחומים מגוונים, רציתי לדעת איך בכלל לגשת לילדים, ללמוד על אופן העברת שיעורים בצורה הטובה ביותר ועוד. מה שחשוב לי בעיקר הוא חיבור התיאוריה והפרקטיקה ואין ספק שבאקדמית גליל מערבי שמים דגש חזק מאוד על הנושא הזה. למדנו על מבנה המוח ומהיכן התנהגויות נובעות ומצד שני מה עושים עם המידע הזה בפועל, למדנו לתרגם את התיאוריה לפרקטיקה וזה תהליך מאוד מרגש ומעצים. בנוסף, בשנה האחרונה ישנה התנסות בבתיה”ס שסוגרת מעגל ומשלבת את כל החומר הנלמד עם המציאות היומיומית  שנתמודד איתה כאנשי חינוך בישראל.

מרצה שהיווה עבורך השראה, סיפור מיוחד?

דר’ מאיה קלמן הלוי, מהווה השראה עבורי, היא נותנת יחס חם לכל אחד מאיתנו, מקשיבה, מכילה ומרצה עם אישיות מדהימה. היא מעבירה את החומר בצורה נגישה וכיפית, עוזרת לכל מי שמתקשה, מחזקת, מעצימה ומפרגנת. זכינו ללמוד איתה.פרופ’ ורד נוסבאום וקנין שהיא גם ראשת החוג, מעבירה את החומר בצורה שלא מותירה שום שאלה, מאוד קשובה לסטודנטים. מה שמדהים זה שהרמה באקדמית גליל מערבי מאוד גבוהה ועדיין המרצים לגמרי בגובה העיניים מול הסטודנטים ותמיד יש תחושה שיש למי לפנות.דר’ מירי שריד – מאוד מקצועית ולצד זאת מכילה את הסטודנטים, מקנה תחושת בטחון וקרבה ומספקת קשר אישי וחם עם הסטודנטים.

מה תרצי להיות כשתהיי גדולה?

אני מאוד מתחברת לתחום הרגשי חינוכי ואני שמחה שבמסגרת החוג ללימודי חינוך באקדמית גליל מערבי מתאפשרת בחירה מגוונת ורחבה בקורסים כך שאני יכולה לבחור ולהיחשף גם לקורסים  שנוגעים לתחום הפסיכולוגיה החינוכית. החשיפה הזאת חיזקה אצלי את הרצון להתעמק בתחום ואני מתכננת להמשיך עם תום לימודי התואר הראשון לתואר שני בייעוץ חינוכי.
שינוי גודל גופנים
ניגודיות