קריירה באקדמית גליל מערבי


בעמוד זה מתפרסמות משרות דרושים לקריירה באקדמית גליל מערבי

משרות דרושים באקדמית גליל מערבי

יועצ/ת לימודים ליחידה ללימודי חוץ והמשך

תיאור התפקיד:

  • ביצוע שיחות טלפוניות יזומות ושיווק מסלולי הלימוד השונים.
  • יצירת פגישות עם הסטודנטים ויועצי הקורסים.
  • פעולות שימור לקוחות סטודנטים ומרצים.
  • אדמיניסטרציה שוטפת.

כפיפות ישירה: מנהלת היח' ללימודי חוץ והמשך.
תנאי העסקה: עבודה במשמרות בוקר וערב, שישי לסירוגין.

דרישות התפקיד:

  • רקע במכירות- יתרון.
  • יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ ועמידה ביעדים.
  • בעל/ת יוזמה, אסרטיביות, ומוטיבציה גבוהה.
  • גמישות בשעות עבודה.
  • אוריינטציה שיווקית ומכירתית- חובה.
שלחו קו"ח

משרה שהתפנתה: עובד/ת סוציאלי/ת- חצי משרה

הגדרת התפקיד:

 

  • ייעוץ, טיפול ותמיכה בכלל הסטודנטים בנושאים לכליים, אישיים ומשפחתיים.
  • ייעוץ טיפול ותמיכה רגשית ולימודית לסטודנטים בעלי צרכים מיוחדים וריכוז נושא הנגישות בדיקנט.
  • יצירת קשרי פנים (מרצים ועובדי מכללה) וקשרי חוץ (ביטוח לאומי, משרד הביטחון, כנפיים, משרד הרווחה וכדומה) לקידומם של הסטודנטים.

 

 

חצי משרה.

כפיפות ישירה- דיקנית הסטודנטים.

 

דרישות התפקיד:

 

  • תואר ראשון לפחות בעבודה סוציאלית.
  • ניסיון של שנתיים לפחות רצוי ממוסד חינוכי.
  • יחסי אנוש מצוינים, סבלנות ורגישות.
  • ידע מקצועי בשיטות התערבות בטיפול, שיקום ייעוץ והדרכה.
  • שיטות טיפול פרטניות וקבוצתיות.
  • יכולת עבודה בצוות.
שלחו קו"ח

משרה שהתפנתה: אחראי/ת מרכז הכוונה ללימודים מחלקת שיווק

הגדרת התפקיד:

 

  • ניהול מרכז הכוונה המונה כ-5 עובדים.
  • אחראיות על עמידה ביעדים.
  • אחריות על מקצועיות נציגי המרכז.  
  • מתן הכשרות שוטפות לנציגי המרכז, יכולת בקרה וביצוע משובים לנציגים, תיווך הידע והמשימות השוטפות לצוות ביחידה.
  • מתן ייעוצים טלפונים ופרונטאליים למתעניינים.
  • יכולת תמיכה ועבודת הטמעה של תהליכי עבודה.
  • ממשק בין נציגי היחידה לבעלי תפקידים שונים בארגון.
  • השתתפות בירידי תעסוקה, לימודים וימים פתוחים.

 

 

משרה מלאה- 100%, שעות נוספות לפי הצורך.

כפיפות ישירה- מנהלת השיווק ומכירות.

 

דרישות התפקיד:

 

  • ניסיון בתפקידי שירות/מכירה- חובה.
  • ניסיון כאחראי/ת צוות-חובה. .
  • תואר ראשון- יתרון.
  • ניסיון בתפקיד דומה ממוסד אקדמי- יתרון משמעותי
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ, עמידה ביעדים גבוהים ויכולת כתיבה וניסוח ברמה גבוהה. .

 

במידה והנכם עומדים בדרישות לתפקיד ומעוניינים להגיש מועמדות,  מוזמנים לשלוח קורות חיים אל litala@wgalil.ac.il       

שלחו קו"ח

משרה שמתפנה: ראש מינהל סטודנטים

תיאור התפקיד:

  • אחריות כוללת על תכנון ועריכת מערכות ההוראה וניהול תקציב ההוראה.
  • אחריות כוללת על הטיפול האדמיניסטרטיבי לסטודנטים החל משלב  קבלה ללימודים ועד לטיפול בבוגרים.
  • אחריות על שמירת כללי ההוראה וההעסקה ועל הדיווח המוסדי בנושאים רגולטוריים רלוונטיים.
  • ניהול וביצוע טקסים, ימי עיון ואירועים בחוגים האקדמיים.
  • אחריות ניהולית על רכזי החוגים, מדור הבחינות והספרייה.

דרישות התפקיד:

  • ניסיון בניהול ההוראה במוסד אקדמי והיכרות עם כללי הרגולציה
  • ניסיון מוכח בתהליכי תכנון מורכב ובניהול תקציבים גדולים ויחידות תקציביות
  • ניסיון בעבודה מול ה- ות"ת/מל"ג, משרדי ממשלה וגופים רגולטוריים
  • יכולת מוכחת בניתוח תהליכים ואפיון מערכות מידע
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה ביותר
  • יכולת עמידה בלחצים וניהול מקבילי של משימות ופרויקטים רבים
  • תואר אקדמי מוכר ורלוונטי.
  • ניסיון בעבודה במוסד אקדמי  - יתרון משמעותי.

 

 

היקף המשרה:  100%

כפיפות: למנכ"ל המכללה

המודעה מיועדת לגברים ולנשים כאחד.

 

קורות חיים מתאימים יש לשלוח למייל:  ramim@wgalil.ac.il

רק פניות מתאימות תיעננה.

שלחו קו"ח

משרה חדשה: ראש מינהל המחשוב

תיאור התפקיד:

·         הובלה של מפת הדרכים הטכנולוגית ובניית הארכיטקטורה לעשור הקרוב תוך יישום השינויים והמגמות בתחום ההשכלה הגבוהה.

·         העבודה בשיתוף עם הנהלת המכללה, הסגל האקדמי וראשי המחלקות המנהליות וכוללת איסוף צרכים ודרישות, מיפוי חלופות, בחינת פתרונות ומתן המלצה מקצועית.

·         אפיון מפורט של תהליכים קיימים וחדשים והטמעת מערכות מידע מתקדמות.

·         אחריות כוללת על מערכות המחשוב במכללה – חומרה ותוכנה, אבטחת מידע וממשקים.

 

 

דרישות התפקיד:

·         לפחות עשר שנות ניסיון בתחום הטכנולוגי, מתוכן נדרש ניסיון ניהולי מוכח.

·         ניסיון בהובלת פרויקטים טכנולוגיים והטמעת מערכות מידע.

·         יכולת מוכחת בניתוח תהליכים ואפיון מערכות מידע לרבות שימוש בטכניקות אפיון כגון: FC, PRC, DFD, ERD, OO.

·         היכרות מעמיקה עם מערכות: BI, CRM, DM, ERP-Priority .

·         היכרות וניסיון ביישום תכניות BCP ו- DRP.

·        הבנה מעמיקה בניהול מערכות מנהליות ארגוניות כגון: Outlook, Office365 .

·         ידע וניסיון בניהול רשת ובאבטחת מידע.

·         ניסיון מוכח בניהול עובדי מחשוב, בעבודה מול חברות IT וספקים.

·         יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה ביותר.

·         יכולת עמידה בלחצים וניהול מקבילי של משימות ופרויקטים רבים.

·         תואר אקדמי מוכר ורלוונטי.

·         ניסיון בעבודה במוסד אקדמי  - יתרון משמעותי.

 

 

היקף המשרה:  100%

כפיפות: למנכ"ל המכללה

המודעה מיועדת לגברים ולנשים כאחד.

 

קורות חיים יש לשלוח למייל:ramim@wgalil.ac.il

 

רק פניות מתאימות תיענינה.

שלחו קו"ח

משרה שמתפנה: אחראי/ת היחידה לסיוע כלכלי ומעורבות חברתית- החלפה לחל"ד

תיאור התפקיד:

  • הובלה וניהול מערכתי של הפרויקטים למעורבות חברתית המתקיימים ביחידה וקידום תכניות קהילתיות ומעורבות בקהילה.
  • כתיבת נהלים  ותקנונים בתחום המלגות.
  • ניהול תקציבי של הפרויקטים תוך עמידה ביעדים.
  • ניהול ופיתוח מערך הקשרים עם נציגי קרנות פילנתרופיות, הרשויות, משרדי הממשלה וגופים ציבוריים בהם פועלים הסטודנטים.
  • ניהול מערך הסיוע הכלכלי לסטודנטים זכאים.
  • בנייה, ניהול והטמעה של תכניות הדרכה, תכניות לפיתוח רכזים ותכניות למנהיגות והעצמה.
  • איתור ומיון סטודנטים וקליטתם לתכניות השונות, פיקוח על הליך השיבוץ והמעקב אחר הפעילויות השונות ביחידה , הדרכת הסטודנטים וטיפול בבעיות רגישות. 

 

דרישות התפקיד:

  • תואר ראשון-חובה, יתרון משמעותי- לבוגרי תואר שני.
  • ניסיון בתפקיד ניהולי- חובה.
  • ניסיון  של שנתיים בהפעלת תכניות חברתיות או ריכוז מערך סיוע כלכלי.  
  • שליטה מלאה ביישומי אופיס.
  • ניסיון בהכנת דוחות, הכנת סיכומים לקרנות השונות.
  • אנגלית ברמה טובה מאוד.  
  • יכולת הדרכה והנחייה, יצירתיות, רגישות חברתית, יכולת ראייה מערכתית.  

 

 

היקף המשרה:  100%

כפיפות: דקנית הסטודנטים.

המודעה מיועדת לגברים ולנשים כאחד.

 

קורות חיים יש לשלוח למייל: litala@wgalil.ac.il

רק פניות מתאימות תיענינה.

שלחו קו"ח

משרה חדשה: מזכיר/ה אקדמי ומרכז קשרים בינ"ל

תיאור התפקיד:

  • אחריות על ניהול תהליך מינוי הסגל הבכיר וקידומו.
  • אחריות על יישום החלטות המל"ג וה-ות"ת בנושאי הסגל האקדמי, תכניות הלימוד והתקנונים המכללתיים הרלוונטיים.
  • אחריות על ניהול תהליך הפיתוח האקדמי של המכללה.
  • אחריות על פיתוח, חיזוק וביסוס הקשרים האקדמיים של המכללה:

o        פיקוח על הקשרים ותיאום הפעילויות בין המכללה למוסדות אקדמיים אחרים.

    • יצירת קשרים אקדמיים עם מוסדות אחרים בארץ ובחו"ל.
  • ניהול הקשרים האקדמיים ותפעולם האדמיניסטרטיבי:
    • הפקת חומרים שיווקיים בעברית ובאנגלית.
    • סיוע בארגון הכנסים וליווי אורחי המכללה, חברי סגל וסטודנטים מהארץ ומחו"ל.
  • סיוע לנשיא המכללה בכל תהליכי העבודה מול החוגים האקדמיים.

 

 

דרישות התפקיד:

  • היכרות מעמיקה של תהליכי ההוראה וקידום סגל בכיר במוסדות אקדמיים.
  • ידע מעמיק בכללי הרגולציה והיכרות של העולם האקדמי.
  • ניסיון בעבודה מול ה- ות"ת/מל"ג, משרדי ממשלה וגופים רגולטוריים.
  • יכולת פיתוח קשרי עבודה וקשרים אישיים חמים.
  • ניסיון באירוח וליווי אורחים מחו"ל ומהארץ וכן ניסיון בניהול כנסים ואירועים.
  • שליטה מלאה בעברית ובאנגלית. יכולת רפרזנטטיבית ותקשורתיות גבוהה.
  • יכולת ביטוי גבוהה, בכתב ובעל פה, בעברית ובאנגלית.
  • תואר אקדמי מוכר ורלוונטי.
  • ניסיון בעבודה במוסד אקדמי  - יתרון משמעותי.

 

 

היקף המשרה:  100%

כפיפות: נשיא המכללה

המודעה מיועדת לגברים ולנשים כאחד.

 

קורות חיים יש לשלוח למייל: ramim@wgalil.ac.il

 

רק פניות מתאימות תיענינה.

שלחו קו"ח

משרה שהתפנתה: מזכיר/ת חוגי ביה"ס לניהול

תיאור התפקיד:

·         טיפול בבקשות למועדים מיוחדים של בחינות.

·         טיפול בהכרה בלימודים קודמים ובאישורי זכאות לתואר.

·         איסוף סילבוסים וקורות חיים של מרצים.

·         טיפול בסטודנטים וניווט לגורמים הרלוונטיים.

·         איסוף זמנים לבניית לוח ומערכת שעות.

·         זימון סטודנטים לעריכת מערכות וניהול לו"ז

·         מעקב וביצוע דוחות נשירה של סטודנטים.

·         אדמיניסטרציה ועבודה שוטפת.

·         עדכון דוחות למ"ס.

·         טיפול בוועדת חריגים.

·         עדכון ידיעון/שנתון/אתר המכללה.

 

היקף המשרה: 50% משרה.

כפיפות ישירה: ראש מנהל אקדמי.

 

דרישות התפקיד:

 

·         תואר ראשון- חובה.

·         ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית- חובה.

·         שליטה מלאה ביישומי האופיס.

·         יכולת ללמוד תוכנות מחשב חדשות (מכלול).

·         יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות.

 

במידה והנכם עומדים בדרישות לתפקיד ומעוניינים להגיש מועמדות,  מוזמנים לשלוח

 

קורות חיים אל: yaelb@wgalil.ac.il

 

שלחו קו"ח

שליחת קורות חיים

המוצאים עצמם מתאימים ובעלי ניסיון רלוונטי מוזמנים להעביר קורות חיים למיילjobs@wgalil.ac.il