קריירה באקדמית גליל מערבי


בעמוד זה מתפרסמות משרות דרושים לקריירה באקדמית גליל מערבי

משרות דרושים באקדמית גליל מערבי

משרה חדשה- מנתח/ת מערכות מידע

תיאור התפקיד:
  • איסוף דרישות, ניתוח מערכות ואפיון תהליכים חוצי ארגון.  
  • סיוע במתן פתרונות טכנולוגיים וארכיטקטוניים.
  • כתיבת מסמכי אפיון פונקציונאליים ומפורטים, תכנון אינטגרציה בין מערכות,
  • יכולת הבנה וניתוח של מצב קיים.
  • עבודה מול לקוחות ומתן מענה לדרישות שוטפות.
  • הובלת פרויקטים משלב היזום עד להטמעה
 
דרישות התפקיד:
  • תואר ראשון בתעשייה וניהול/הנדסת מערכות מידע/רלוונטית אחרת.
  • ניסיון של 3-5 שנים בניתוח מערכות- כולל כתיבת מסמכי אפיון (פונקציונאלי וטכני).
  • בעל/ת ראיה מערכתית.
  • בעל/ת ניסיון בניהול פרויקטים והטמעת מערכות.
  • יכולת ביטוי טכנית / עסקית גבוהה בכתב ובע"פ.
  • ניסיון בעבודה עם  SQL.  
  • ניסיון בעבודה במוסד אקדמי  - יתרון.
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה ביותר.
 
היקף המשרה:  100%
כפיפות: ראש מינהל מערכות מידע
המודעה מיועדת לגברים ולנשים כאחד.
 
 
במידה והנכם עומדים בדרישות לתפקיד ומעוניינים להגיש מועמדות,  מוזמנים לשלוח קורות חיים אל litala@wgalil.ac.il 
שלחו קו"ח

משרה שמתפנה: יועצ/ת לימודים ליחידה ללימודי חוץ והמשך החלפה לחל"ד עם אופציה

תיאור התפקיד:
 
  • ביצוע שיחות טלפוניות יזומות ושיווק מסלולי הלימוד השונים.
  • יצירת פגישות ויעוץ פרונטלי לסטודנטים.
  • פעולות שימור לקוחות סטודנטים ומרצים.
  • אדמיניסטרציה שוטפת.
 
דרישות התפקיד:
  • ניסיון ממוקדי שירות- יתרון
  • רקע במכירות- יתרון.יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ ועמידה ביעדים.
  • בעל/ת יוזמה, אסרטיביות, ומוטיבציה גבוהה.
  • גמישות בשעות עבודה.
  • דוברי שפות נוספות- יתרון
  • אוריינטציה שיווקית ומכירתית- חובה.
  • שירותיות, סדר וארגון.

כפיפות ישירה: מנהלת היח' ללימודי חוץ והמשך.
תנאי העסקה: עבודה במשמרות בוקר וערב- נכונות ל3 משמרות ערב, שישי לסירוגין 5 ימי עבודה בשבוע, 7 שעות משמרת.

במידה והנכם עומדים בדרישות התפקיד ומעוניינים להגיש מועמדות,  מוזמנים לשלוח קורות חיים אל YaelB@wgalil.ac.il

חשוב: רק פניות מתאימות תענינה. התאמה לתיאור התפקיד ודרישותיו תערך בהקפדה יתרה!

 
שלחו קו"ח

משרה שמתפנה: מנהל/ת ספרייה

תיאור התפקיד:
  • אחריות כוללת לניהול הספרייה של המכללה.
  • תמיכה בחוקרים, בסטודנטים ובציבור משתמשי הספרייה, לרבות השאלת ספרים ומאמרים, השאלה בין-ספרייתית ומאגרי וידאו ואודיו.
  • אחריות לרכש ספרות מקצועית ומאגרי מידע בארץ ובחו"ל, בשפות השונות בהתאם לנושאים הנלמדים במכללה.
  • אחריות על טיפוח אוריינות מידע והדרכות מקצועיות לסטודנטים, לעובדים ולמרצים.
  • יישום שיטות מיון הספרים וקטלוג בהתאם לסטנדרטים מקובלים.
  • בניית תקציב שנתי ותכנית עבודה לרכישת ספרות עיונית-מקצועית ומאגרי מידע ולהפעלת הספרייה.
  • הפעלת מתחמי קריאה, מידע, וחדרי עבודה עבור הסטודנטים ובניית תוכנית פעולה לעידוד השימוש במשאבי הספרייה.
היקף המשרה:  100%
כפיפות: ראש מינהל הסטודנטים
 
דרישות התפקיד:
  • תואר שני ממוסד מוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה בתחום הרלוונטי.
  • ניסיון מקצועי עם עדיפות לניסיון בספרייה אקדמית.
  • שליטה במערכת אל"ף ובמערכות אחרות הקיימות בספריות אקדמאיות. ידיעת שיטות מיון וקטלוג. יתרון להיכרות עם עלמא.
  • היכרות  עם כלי אחזור וגילוי ועם שיטות מיון וקטלוג.
  • יכולת עמידה בלחצים וניהול מקבילי של משימות רבות.
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.

במידה והנכם עומדים בדרישות התפקיד ומעוניינים להגיש מועמדות,  מוזמנים לשלוח קורות חיים אל ramim@wgalil.ac.il

חשוב: רק פניות מתאימות תענינה. התאמה לתיאור התפקיד ודרישותיו תערך בהקפדה יתרה!

 
שלחו קו"ח

משרה שהתפנתה: רכז/ת מניעת נשירה במחלקת דקנט

הגדרת התפקיד:
  • ייזום, איסוף וארגון נתונים והפקת דוחות לפי דרישת הות"ת הקלדת נתונים למעקב והערכה.
  • ייזום פעילויות למניעת נשירה פנים מחלקתיות וחוץ מחלקתיות.
  • מעקב שיטתי  אחר ציוני הסטודנטים בלימודים על תנאי ולכלל הסטודנטים המשתתפים בפעילויות הות"ת.
  • הכנת דוחות והצגת נתונים לפי התפלגות שנת הלימודים, מסלול לימודים ולאום.
  • חבר/ה בוועדת צמצום נשירה.
  • מתן שירות וקבלת קהל סטודנטים וסיוע למחלקת דיקנט במטלות שוטפות ופרויקטים צוותים.
היקף המשרה: משרה מלאה: יכולת לעבוד בין פעם לפעמיים בשבוע עד השעה 17:30 ובשעות של פעילויות של המחלקה נדרשת יכולת לעבוד בשעות הערב. .
 
דרישות התפקיד:
  • תואר ראשון- חובה.
  • ניסיון בתפקיד שירותי/תפעולי/מזכירותי- חובה.
  • ניסיון בהובלת וארגון פרויקטים חברתיים בקהילה- יתרון משמעותי.
  • ניסיון בתפקדי דומה ממוסד אקדמי- יתרון משמעותי.
  • שליטה טובה באופיס דגש על אקסל- חובה.
  • יכולת לעבוד בצוות, יחסי אנוש טובים ותודעת שירות גבוהה תוך מתן דגש והקפדה על הפרטים הקטנים.
 
במידה והנכם עומדים בדרישות התפקיד ומעוניינים להגיש מועמדות,  מוזמנים לשלוח קורות חיים אל LitalA@wgalil.ac.il
שלחו קו"ח

משרה זמנית: טכנאי/ת מחשבים

תיאור התפקיד:
 
  • תחזוקה שוטפת של מחשבי המכללה והטמעת מחשוב חדש במערכת הקיימת.
  • תמיכה לסגל המנהלי והאקדמי- התקנת ציוד למשתמשים והדרכתם, טיפול בתקלות.
  • אחריות על ציוד בכיתות הוראה.
  • שמירה על רמת כשירות המחשבים וכיתות המחשוב- הטמעת ועדכון תוכנות.
  • קשר רצוף עם מרצים, דאגה לחלקי חילוף למחשבים, טיפול במדפסות, סיוע לסטודנטים.

היקף המשרה:

משרה מלאה, עם יכולת לעבוד פעמיים בשבוע משמרת ערב בין השעות 10:00-20:00.
יכולת לעבוד ימי שישי ברוטציה בצוות, אחת לשבועיים.
 
דרישות התפקיד:
  • ידע במערכות הפעלה ואופיס בכל ההיבטים.
  • ידע בהגדרת מחשב קצה.
  • טכנאי מחשבים- חובה.
  • הכרות עם ציוד מחשוב וציוד טכני ברמה גבוהה.
  • הכרות עם ניהול רשת- יתרון
  • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
  • אמינות, רמת דיוק גבוהה ויכולת לפתור בעיות.
  • יכולת לעבוד בצוות.
במידה והנכם עומדים בדרישות התפקיד ומעוניינים להגיש מועמדות,  מוזמנים לשלוח קורות חיים אל litala@wgalil.ac.il
שלחו קו"ח

משרה שמתפנה : נציג/ת מרכז הכוונה למתעניינים בלימודים - מחלקת שיווק

התפקיד כולל:
 
קביעת פגישות ייעוץ ללימודים, פנייה וביצוע מעקב אחר פונים שטרם הגיעו לייעוץ.  
טיפול בפונים חדשים, ביצוע שיחות טלמרקטינג יזומות תוך הצגת ושיווק מגוון אפשרויות הלימוד אשר מציעה המכללה .
השתתפות בימים פתוחים וירידי תעסוקה.  
 
דרישות לתפקיד:
 
ניסיון בתחום המכירות והשיווק- חובה.   
תואר ראשון- חובה.
רהיטות, יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה בתנאי לחץ ויכולת עבודה בצוות.
שליטה מלאה ביישומי מחשב.
 
היקף משרה: משרה מלאה- פעמיים בשבוע משמרות ערב. ימי שישי- חלק מרוטציה בצוות בין פעם לפעמיים בחודש.
 
כפיפות ישירה: מנהלת מרכז הכוונה ללימודים
כפיפות עקיפה: מנהלת שיווק ומכירות.  

במידה והנכם עומדים בדרישות לתפקיד ומעוניינים להגיש מועמדות,  מוזמנים לשלוח קורות חיים אל litala@wgalil.ac.il 

שלחו קו"ח

שליחת קורות חיים

המוצאים עצמם מתאימים ובעלי ניסיון רלוונטי מוזמנים להעביר קורות חיים למיילjobs@wgalil.ac.il