דלג לתוכן המרכזי
תואר שני M.A בניהול מערכות חינוך - סגל התוכנית

תואר שני M.A בניהול מערכות חינוך - סגל התוכנית

פרופ’ לרנר ברל

פרופ’ לרנר ברל

מרצה בתכנית לתואר שני בניהול במערכות חינוך ובחוג הרב תחומי

תחומי התמחות:

פילוסופיה של מדעי החברה, פילוסופיה של הדת, אתיקה מעשית, פילוסופיה יהודית, מקרא, פילוסופיה של החינוך 
פרופ’ נוימן ארי

פרופ’ נוימן ארי

ראש החוג בתכנית לתואר שני בניהול במערכות חינוך, מרצה בחוג לחינוך ובתכנית לתואר שני באוריינות וחדשנות בחינוך

תחומי התמחות:

עתידנות בחינוך, חינוך ביתי, חינוך אלטרנטיבי והערכת פרוייקטים ותכניות
פרופ’ פלד יהודה

פרופ’ פלד יהודה

מרצה בחוג לחינוך, בחוג לקרימינולוגיה, בחוג הרב תחומי ובתכנית לתואר שני בניהול במערכות חינוך.

תחומי התמחות:

טכנולוגיה בהוראה ובלמידה עם דגש על סביבות הוראה מתוקשבות
ד”ר אדן דבורה

ד”ר אדן דבורה

מרצה בחוג לחינוך ובתכנית לתואר שני בניהול במערכות חינוך

תחומי התמחות:

מנהיגות חינוכית, מגדר, מדיניות חינוך
ד”ר גוטרמן עוז

ד”ר גוטרמן עוז

מרצה בחוג לניהול, בחוג לחינוך ובתכנית לתואר שני בניהול מערכות חינוך

תחומי התמחות:

חינוך ביתי, סגנונות מוטיבציוניים ואסטרטגיות הישג, פיענוח לא מילולי.
ד”ר מרדלר מוטי

ד”ר מרדלר מוטי

מרצה בתכנית לתואר שני בניהול מערכות חינוך, מרצה בחוג לחינוך ובחוג לניהול
ד”ר קלמר ענת

ד”ר קלמר ענת

ראשת אשכול משחוק וחדשנות בחינוך בחוג לחינוך, מרצה בחוג לחינוך ולקויות למידה ובתואר שני באוריינות וחדשנות בחינוך

תחומי התמחות:

משחוק וחדשנות בחינוך שילוב כלים דיגיטליים בהוראה ולמידה של מתמטיקה, בהתייחסות להיבטים פסיכולוגיים של הוראה ולמידה
ד”ר שריד מרים

ד”ר שריד מרים

ראשת החוג לחינוך ולקויות למידה, מרצה בחוג לחינוך, בתכנית לתואר שני בניהול מערכות חינוך ובתכנית לתואר שני באוריינות וחדשנות בחינוך

תחומי התמחות:

לקויי למידה בהשכלה הגבוהה, היבטים לימודיים תפקודיים ומוטיבציוניים בלמידה של סטודנטים לקויי למידה בהשכלה הגבוהה
ד״ר בראל-שקד שגית

ד״ר בראל-שקד שגית

מרצה בחוג לכלכלה ובתכנית לתואר שני בניהול מערכות חינוך

תחומי התמחות:

מאקרו כלכלה, כלכלת ישראל, כלכלה ציבורית, כלכלה חקלאית
ד”ר אשרת-פינק יפעת

ד”ר אשרת-פינק יפעת

מרצה מן החוץ בתכנית לתואר שני בניהול במערכות חינוך

תחומי התמחות:

מנהל חינוכי, תוכניות לימודים, הדרכת מורים ופיתוח מקצועי: הן מההיבטים המערכתיים-ארגוניים והן מההיבטים האישיים, זכרונות של אנשים מבוגרים מדחייה חברתית שחוו בילדותם והאותות שדחייה זו נתנה בבגרותם. בהיבטים הגופניים נפשיים