סגל המרצים בחוג לתיאטרון


 

ד"ר כנרת נוי

ד"ר כנרת נוי

תחומי התמחות:

תיאטרון יווני עתיק, תיאטרון מזרח אסיה, היסטוריה ותרבות יפן,  מסיכות בתיאטרון.
 

קורסים נבחרים:

קורס עיוני: תולדות התיאטרון – יוון ורומי
קורס עיוני: תיאטרון ומחול במזרח אסיה
סמינריון סדנאי: מסיכה, גוף, זהות
סמינריון סדנאי: ריקודו של גוף במשבר - בוטו
 
חדר: חדר המורים, בניין המכללה

עבודות בימוי ופרסומים נבחרים:

 

בימוי:

  • 2014                    "עננות" – אריסטופנס. סמינר הקיבוצים
  • 2013                     "הקבה" – אוריפידס. סמינר הקיבוצים
  • 2012                     "נוטות החסד" – אייסכילוס. סמינר הקיבוצים
  • 2011                     "הבקכות" – אוריפידס. סמינר הקיבוצים
  • 2008                     "חדר הלבשה" – שימיזו קוניו. אוניברסיטת חיפה
  • 2006                     "מזוודה" – אבה קובו. אוניברסיטת חיפה
  • 2005                     "לשון המראות" – ביאליק. סמינר הקיבוצים
  • 2003                     "הפרסים" – אייסכילוס. סמינר הקיבוצים
  • 2002                     "הגבירה אאוי" – זיאמי ומישימה. סמינר הקיבוצים
  • 1995                     "גטו" מאת יהושע סובול, תיאטרון PITT פיטסבורג.
  • 1994                     "קנאתה האחת של אמר" מאת וו. ב. ייטס, פיטסבורג.
 
 

מאמרים:

  • Noy, K. (1998).In Debt to Noh: Four Modern Writers Drawing from Tradition. Journal of Theatre and Drama, 4, 147-161.
  • Noy, K. (2002).Creating Movement Space: the Passageway in Noh and Greek Theatres.  New Theatre Quarterly, 18(2), 176-185.
  • נוי, כ. (2004). ראשומון: מבט קולנועי בחמש תמונות. שורשים.
  • נוי, כ. (2004). כל דור והפרסים שלו. תיאטרון, 13.
  • נוי, כ. (2013) לחשוב זן - לרקוד בוטו. מחול עכשיו, 23 עמ' 65-68
 

מאמר\פרק בספר

  • Noy, K. (2009). Transcending bodies: Dancing Gender(s) in Butoh. In: A. Zohar (ed.), Post Gender: Gender, Sexuality and Performativity in Japanese Culture. Cambridge Scholars Publishing.
 
  • נוי, כ. (2015) קיוגן: הקומדיה הקלאסית ביפן.  קומדיה – מאריסטופנס עד סיינפלד, האוניברסיטה הפתוחה