תכנית הלימודים בתואר ראשון בתיאטרון
.B.A בתיאטרון - מבנה תכנית הלימודים בהתמחות תיאטרון חינוכי קהילתי למסלול חד חוגי
שנה א’
קורסי חובה
שם הקורס | נ”ז | הערות |
מיצג: טכניקות ומושגי יסוד | 2 |
|
צפייה וניתוח הצגות | 4 |
|
מבוא לתיאטרון ישראלי | 2 |
|
תולדות התיאטרון- יוון ורומי | 4 |
|
מבוא לדרמה ולתיאטרון | 4 |
|
מביטוי ראשוני ליצירה שלמה: עבודתו של היוצר הטוטאלי | 4 | סדנה |
יסודות המשחק ותיאטרון אימפרוביזציה | 2 | סדנה |
כתיבה מדעית | 2 |
|
סדנת קונטקט- אלתור במגע | 2 | סדנה |
מטקסט עצמי לעצמי כטקסט | 2 | סדנה |
תיאטרון וריקוד במזרח אסיה | 4 |
|
מבוא לתיאטרון חינוכי – מתודולוגיה של חקר מבנה | 2 | סדנה |
טקסים וחגים בבית הספר | 2 | סדנה |
היסטוריה של המחול התיאטרלי המערב | 4 |
|
פרויקט התנסות בתיאטרון בקהילה | 2 | סדנה |
לכל אחד יש סיפור- מאיפרוביזציה לטקסט פרפורמטיבי-יצירת טקסטים בתהליך קבוצתי | 3 | סדנה |
דרמטורגיה של מופע קהילתי | 2 |
|
סה”כ | 47 |
|
שנה ב’
קורסי חובה
שם הקורס | נ”ז | הערות |
תולדות התיאטרון: מהרנסאנס עד לרומנטיקה | 4 |
|
מולייר בתיאטרון | 4 |
|
מתחילים בגוף- תיאטרון פיזי | 2 | סדנה |
תנועה בינאישית | 4 | סדנה |
מבוא לתיאטרון מודרני | 4 |
|
משחק מול מצלמה א’ | 4 | סדנה |
מבוא ליסודות ניתוח תנועה לאבאן (LMA) | 2 | סדנה |
דיאלוג בין “אחרים” במרחב התיאטרוני:היבטים תיאורטים וישומיים | 3 |
|
משחק למתקדמים | 2 | סדנה |
הנחיית שחקנים | 2 | סדנה |
המחזה הקהילתי כסיפור | 2 | סדנה |
התנסות בהפקות בבית הספר התיכון | 1 | סדנה |
הקניית יסודות המשחק לשחקן בקהילה ובבית הספר | 2 | סדנה |
תיאטרון קהילתי מתיאוריה לפרקטיקה | 4 |
|
סדנה ביצירותיו של ברכט | 2 | סדנה |
סדנה ביצירותיו של פינטר | 2 | סדנה |
סה”כ | 44 |
|
שנה ג’
קורסי חובה
שם הקורס | נ”ז | הערות |
שסעים בחברה וגילומם בתיאטרון הישראלי-סמינריון | 4 |
|
תיאטרון בתרבות טלוויזיונית | 2 |
|
היבטים בשילוב מחול ואומנויות | 4 |
|
היבטים חברתיים בחקר האומנות | 2 |
|
יישומי תיאטרון ותהליכים כמו טיפוליים | 4 |
|
תיאטרון ופולחן | 4 |
|
מסיכה גוף זהות | 4 |
|
יסודות הבימוי בתיאטרון הקהילתי ובתיאטרון החינוכי | 4 | |
הנחיית תיאטרון בקהילה – עיון תכנון וניתוח | 2 | סדנה |
הנחיית תיאטרון בקהילה – עבודה מעשית | 3 | סדנה |
סה”כ | 33 |
תכנית הלימודים בהתמחות המשחק לתיאטרון וקולנוע במסלול החד חוגי
שנה א’
קורסי חובה
שם הקורס | נ”ז | הערות |
מיצג: טכניקות ומושגי יסוד | 2 |
|
צפייה וניתוח הצגות | 4 |
|
מבוא לתיאטרון ישראלי | 2 |
|
תולדות התיאטרון- יוון ורומי | 4 |
|
מבוא לדרמה ולתיאטרון | 4 |
|
מביטוי ראשוני ליצירה שלמה: עבודתו של היוצר הטוטאלי | 4 | סדנה |
יסודות המשחק ותיאטרון אימפרוביזציה | 2 | סדנה |
כתיבה מדעית | 2 |
|
סדנת קונטקט- אלתור במגע | 2 | סדנה |
מטקסט עצמי לעצמי כטקסט | 2 | סדנה |
תיאטרון וריקוד במזרח אסיה | 4 |
|
יסודות המשחק על פי ז׳ק לקוק – מעבדה לחקר התנועה | 4 | סדנה |
ליצנות רפואית: משחק וחיבור אנושי | 2 | סדנה |
|
|
|
תנועת הקול | 2 | סדנה |
משחק א’ להתמחות | 4 | סדנה |
סה”כ | 44 |
|
שנה ב’
קורסי חובה
תולדות התיאטרון: מהרנסאנס עד לרומנטיקה | 4 |
|
מולייר בתיאטרון | 4 |
|
|
|
|
מתחילים בגוף- תיאטרון פיזי | 2 | סדנה |
תנועה בינאישית | 4 | סדנה |
מבוא לתיאטרון מודרני | 4 |
|
משחק מול מצלמה א’ | 4 | סדנה |
מבוא ליסודות ניתוח תנועה לאבאן (LMA) | 2 | סדנה |
|
|
|
משחק למתקדמים | 2 | סדנה |
הנחיית שחקנים | 2 | סדנה |
|
| |
משחק בתרגילי בימוי של שנה ג’ התמחות תיאטרון חינוכי-קהילתי | 2 | סדנה |
עבודה על סצנות | 4 | סדנה |
הפרפורמר היוצר לבדו – פיתוח יצירה עצמאית | 2 | סדנה |
תנועת הקול | 2 | סדנה |
סה”כ | 38 |
|
שנה ג’
קורסי חובה
שם הקורס | נ”ז | הערות |
שסעים בחברה וגילומם בתיאטרון הישראלי-סמינריון | 4 |
|
תיאטרון בתרבות טלוויזיונית | 2 |
|
היבטים בשילוב מחול ואומנויות | 4 |
|
היבטים חברתיים בחקר האומנות | 2 |
|
יישומי תיאטרון ותהליכים כמו טיפוליים | 4 |
|
תיאטרון ופולחן | 4 |
|
מסיכה גוף זהות | 4 |
|
השתתפות בשלוש הפקות | 6 | סדנה |
משחק מול מצלמה ב’ | 4 | סדנה |
להרוג את הבמאי | 4 | סדנה |
סה”כ | 38 |