תכנית הלימודים בתואר ראשון בתיאטרון
.B.A בתיאטרון - מבנה תכנית הלימודים בהתמחות תיאטרון חינוכי קהילתי למסלול חד חוגי
שנה א’
קורסי חובה
שם הקורס |
נ”ז |
הערות |
מיצג: טכניקות ומושגי יסוד |
2 |
|
צפייה וניתוח הצגות |
4 |
|
מבוא לתיאטרון ישראלי |
2 |
|
תולדות התיאטרון- יוון ורומי |
4 |
|
מבוא לדרמה ולתיאטרון |
4 |
|
מביטוי ראשוני ליצירה שלמה: עבודתו של היוצר הטוטאלי |
4 |
סדנה |
יסודות המשחק ותיאטרון אימפרוביזציה |
2 |
סדנה |
כתיבה מדעית |
2 |
|
סדנת קונטקט- אלתור במגע |
2 |
סדנה |
מטקסט עצמי לעצמי כטקסט |
2 |
סדנה |
תיאטרון וריקוד במזרח אסיה |
4 |
|
מבוא לתיאטרון חינוכי – מתודולוגיה של חקר מבנה |
2 |
סדנה |
טקסים וחגים בבית הספר |
2 |
סדנה |
היסטוריה של המחול התיאטרלי המערב |
4 |
|
פרויקט התנסות בתיאטרון בקהילה |
2 |
סדנה |
לכל אחד יש סיפור- מאיפרוביזציה לטקסט פרפורמטיבי-יצירת טקסטים בתהליך קבוצתי |
3 |
סדנה |
דרמטורגיה של מופע קהילתי |
2 |
|
סה”כ |
47 |
|
שנה ב’
קורסי חובה
שם הקורס |
נ”ז |
הערות |
תולדות התיאטרון: מהרנסאנס עד לרומנטיקה |
4 |
|
מולייר בתיאטרון |
4 |
|
מתחילים בגוף- תיאטרון פיזי |
2 |
סדנה |
תנועה בינאישית |
4 |
סדנה |
מבוא לתיאטרון מודרני |
4 |
|
משחק מול מצלמה א’ |
4 |
סדנה |
מבוא ליסודות ניתוח תנועה לאבאן (LMA) |
2 |
סדנה |
דיאלוג בין “אחרים” במרחב התיאטרוני:היבטים תיאורטים וישומיים |
3 |
|
משחק למתקדמים |
2 |
סדנה |
הנחיית שחקנים |
2 |
סדנה |
המחזה הקהילתי כסיפור |
2 |
סדנה |
התנסות בהפקות בבית הספר התיכון |
1 |
סדנה |
הקניית יסודות המשחק לשחקן בקהילה ובבית הספר |
2 |
סדנה |
תיאטרון קהילתי מתיאוריה לפרקטיקה |
4 |
|
סדנה ביצירותיו של ברכט |
2 |
סדנה |
סדנה ביצירותיו של פינטר |
2 |
סדנה |
סה”כ |
44 |
|
שנה ג’
קורסי חובה
שם הקורס |
נ”ז |
הערות |
שסעים בחברה וגילומם בתיאטרון הישראלי-סמינריון |
4 |
|
תיאטרון בתרבות טלוויזיונית |
2 |
|
היבטים בשילוב מחול ואומנויות |
4 |
|
היבטים חברתיים בחקר האומנות |
2 |
|
יישומי תיאטרון ותהליכים כמו טיפוליים |
4 |
|
תיאטרון ופולחן |
4 |
|
מסיכה גוף זהות |
4 |
|
יסודות הבימוי בתיאטרון הקהילתי ובתיאטרון החינוכי |
4 |
|
הנחיית תיאטרון בקהילה – עיון תכנון וניתוח |
2 |
סדנה |
הנחיית תיאטרון בקהילה – עבודה מעשית |
3 |
סדנה |
סה”כ |
33 |
תכנית הלימודים בהתמחות המשחק לתיאטרון וקולנוע במסלול החד חוגי
שנה א’
קורסי חובה
שם הקורס |
נ”ז |
הערות |
מיצג: טכניקות ומושגי יסוד |
2 |
|
צפייה וניתוח הצגות |
4 |
|
מבוא לתיאטרון ישראלי |
2 |
|
תולדות התיאטרון- יוון ורומי |
4 |
|
מבוא לדרמה ולתיאטרון |
4 |
|
מביטוי ראשוני ליצירה שלמה: עבודתו של היוצר הטוטאלי |
4 |
סדנה |
יסודות המשחק ותיאטרון אימפרוביזציה |
2 |
סדנה |
כתיבה מדעית |
2 |
|
סדנת קונטקט- אלתור במגע |
2 |
סדנה |
מטקסט עצמי לעצמי כטקסט |
2 |
סדנה |
תיאטרון וריקוד במזרח אסיה |
4 |
|
יסודות המשחק על פי ז׳ק לקוק – מעבדה לחקר התנועה |
4 |
סדנה |
ליצנות רפואית: משחק וחיבור אנושי |
2 |
סדנה |
|
|
|
תנועת הקול |
2 |
סדנה |
משחק א’ להתמחות |
4 |
סדנה |
סה”כ |
44 |
|
שנה ב’
קורסי חובה
תולדות התיאטרון: מהרנסאנס עד לרומנטיקה |
4 |
|
מולייר בתיאטרון |
4 |
|
|
|
|
מתחילים בגוף- תיאטרון פיזי |
2 |
סדנה |
תנועה בינאישית |
4 |
סדנה |
מבוא לתיאטרון מודרני |
4 |
|
משחק מול מצלמה א’ |
4 |
סדנה |
מבוא ליסודות ניתוח תנועה לאבאן (LMA) |
2 |
סדנה |
|
|
|
משחק למתקדמים |
2 |
סדנה |
הנחיית שחקנים |
2 |
סדנה |
|
|
|
משחק בתרגילי בימוי של שנה ג’ התמחות תיאטרון חינוכי-קהילתי |
2 |
סדנה |
עבודה על סצנות |
4 |
סדנה |
הפרפורמר היוצר לבדו – פיתוח יצירה עצמאית |
2 |
סדנה |
תנועת הקול |
2 |
סדנה |
סה”כ |
38 |
|
שנה ג’
קורסי חובה
שם הקורס |
נ”ז |
הערות |
שסעים בחברה וגילומם בתיאטרון הישראלי-סמינריון |
4 |
|
תיאטרון בתרבות טלוויזיונית |
2 |
|
היבטים בשילוב מחול ואומנויות |
4 |
|
היבטים חברתיים בחקר האומנות |
2 |
|
יישומי תיאטרון ותהליכים כמו טיפוליים |
4 |
|
תיאטרון ופולחן |
4 |
|
מסיכה גוף זהות |
4 |
|
השתתפות בשלוש הפקות |
6 |
סדנה |
משחק מול מצלמה ב’ |
4 |
סדנה |
להרוג את הבמאי |
4 |
סדנה |
סה”כ |
38 |