דלג לתוכן המרכזי

ד”ר הדר תמר

תחומי התמחות:

טיפול במוזיקה, טיפול דיאדי, מחקר איכותני, חליל צד, הדרכת מטפלים

תפקיד במכללה:

מרצה בחוג לחינוך

תחומי מחקר:

  • אלתור בטיפול במוזיקה
  • השימוש של מטפלים במוזיקה בכלי נגינתם הראשי
  • ממד הזמן באלתור מוזיקלי קליני
  • מוזיקה והתפתחות
  • אספקטים רב תרבותיים בטיפול במוזיקה
  • מחקר איכותני

פרסומים:

  • Hadar, T. (2022). “What Sound Does a Cat Make in Cantonese?”: Advocating for Lingual Plurality in Music Therapy Settings. Voices: A World Forum for Music Therapy22(3).
  • Hadar, T. & Amir, D. (2021). Intimacy, mutuality & negotiations: Dialogic moments in joint improvisation. Nordic Journal of Music Therapy 30(5), 460-484.
  • Chifa, M.; Hadar, T.; Politimou, N.; Reynolds, G.; Franco, F. (2021). The Soundscape of Neonatal Intensive Care: A Mixed-Methods Study of the Parents’ Experience. Children8, 644.
  • Hadar, T. (2019). The Meaning of Joint Improvisation: Between Client and Therapist and between Two Jazz Musicians. [Doctoral dissertation]. Bar Ilan University.
  • Hadar, T. & Amir, D. (2018). Discovering the flute’s voice: On the relation of flutist music therapists to their primary instrument. Nordic Journal of Music Therapy, 27(5), 381-398.
  • Hadar, T., Boem, S. & Franco, F. (2018). Effetti della partecipazione a gruppi musicali per genitori e infanti su sviluppo comunicativo e genitorialità: confronto fra gruppi di flauto e di canto [= Effects of longitudinal music groups for infants and parents on communication and parenting: comparison between song and flute groups]. In: G. sonori, D. tradizione, A Cura. S.M. Degli, & M. Guadagnini (Eds),. CLEUP/Fondazione G. E. Ghirardi Onlus, (pp.162-189). Padova (Italy).