פרופ’ סנונית שהם
תחומי התמחות:
התנהגות ארגונית, ארגון ידע, ספריות.תפקיד במכללה:
פרופיל אקדמי:
בעלת תואר שלישי (PhD) מאוניברסיטת קליפורניה, ברקלי. שמשה מרצה בכירה ופרופסור במחלקה למדעי המידע באוניברסיטת בר אילן, ועמדה בראשה בשנים 1998 – 2005. בתקופתה אושרו תוכניות לימוד חדשניות (כולל מגמות לניהול ידע, טכנולוגיות מידע) ונפתחו לימודים לתואר שלישי.
הדריכה 43 סטודנטים בכתיבת תיזות מ.א. ו 27 סטודנטים בכתיבת דיסרטציות לתואר שלישי. השתתפה (הרצתה) בעשרות רבות של כנסים אקדמיים ברחבי העולם, ופירסמה שלושה ספרים ומעל 80 מאמרים
פרסומים:
-
Shoham, S. (2000). Organizational adaptation by public libraries and Classification and Browsing: The conjunction of readers and documents. Sussex Academic Press.
-
Shoham, S., & Perry, M. (2009). Knowledge management as a mechanism for technological and organizational change management in Israeli universities. Higher education, 57(2), 227-246.
-
Shoham, S., & Klain-Gabbay, L. (2019). The academic library: Structure, space, physical and virtual use. The Journal of Academic Librarianship, 45(5), 102053.
-
Marcus, T., & Shoham, S. (2014). Knowledge assimilation by employees in learning organizations. The Learning Organization.