ד”ר רוטנברג הניה
תחומי התמחות:
לימודי מחולתפקיד במכללה:
מרצה בחוג ללימודי תיאטרון
תחומי מחקר:
- מחול בישראל
- דיאלוג בין ריקוד ואמנות חזותית בתרבות פוסטמודרנית
- ריקוד ופוליטיקה
פרסומים:
- Rottenberg, H. (2020). Artistic activism: Politics and dance in the works of Rami Be’er and Arkadi Zaides. In: H. Rottenberg, & D. Roginsky (Eds.), Moving through Conflict: Dance and Politics in Israel. (pp. 125-144). Routledge.
- Rottenberg, H. (2020). Bat-Dor Dance Company: Promises for a New Stylistic Horizon. In: H. Rottenberg (Ed.), Bat-Dor Dance company. Resling. [Hebrew].
- Rottenberg, H. (2018). Batsheva Dance Company: Learning and Dancing the Graham Repertory. Dance Chronicle, 41(1), 51-77.
- Rottenberg, H. (2017). Yardena Cohen – Creating Hebrew Dance in the British Mandate of Palestine. Israeli Affairs, 23(6). 1024-1042.
- Rottenberg, H. (2015). The Inbalite Language: The Creation of Sara Levi-Tanai”. In: H. Rottenberg & D. Roginsky (Eds.), Sara Levi-Tanai: A Life of Creation. (pp. 251-280). Resling,. [Hebrew]
- Rottenberg, H. (2013). Anna Sokolow: A Seminal Force in the Development of Theatrical Dance in Israel. Dance chronicle, 36(1), 36-58.
- Rottenberg, H. (2012). Intersecting Looks: Performers and Spectators in Noa Dar’s Tetris (2006). Israeli Sociology, 13(2), 401-418. [Hebrew]
- Rottenberg, H. (2009). Oyster: The Enigma of the Pearl. In: H. Rottenberg, & D. Roginsky (Eds.), Dance Discourse in Israel. (pp. 321-350). Resling. [Hebrew].
- Rottenberg, H. (2008). Lea Anderson, Dancing and Drawing the Past into the Present. In: J. Lansdale (Ed.), Decentring Dancing Texts: The Challenge of Interpreting Dance. (pp. 143-159). Palgrave and Macmillan.