פרופ’ אלג’ם שולמית
תחומי התמחות:
תיאטרון קהילתי, תיאטרון ישראלי, תיאטרון פוליטי, תיאטרון פמיניסטי, תיאטרון חינוכיתפקיד במכללה:
תחומי מחקר:
- התיאטרון הקהילתי בישראל
- ביסוס מתודולוגיה של מחקר באמצעות משחק (acting) אשר בודק את המעתק מטקסט ספרותי לבמה.
פרסומים:
לב-אלג’ם, ש. (2018). הסיפור ההיסטורי של התיאטרון הקהילתי בישראל: עבר, הווה ועתיד. תיאטרון 45, 49-72.
Lev-Aladgem, S. (2022), Play: The Substantial Experience of the Non-Substantial. Eyunim Bachinuch, 21, 537-550. (in Hebrew).
Lev-Aladgem, S. (2021). Performing Philosophy: Rancière as Playwright, Director and Performer in The Ignorant Schoolmaster. In: N. Fryer, & C. Conroy (eds.), Rancière and Performance. (pp. 59-79). Rowman & Littlewood.
Lev-Aladgem, S. (2018). Models of Alternative Theater in the Classroom. The Journal of Aesthetic Education, 52(3), 72-86.
Lev-Aladgem, S. (2018). Actor, Character, and the Political in Nola Chilton’s Documentary Theatre. Research in Drama Education, 23(4), 548-562. Published online, 6 July, 2018.
Lev-Aladgem, S. (2018). Where has the Political Theatre in Israel Gone? Rethinking the Concept of Political Theatre Today. Theatre History Studies, 37, 190-208.
Lev-Aladgem, S. (2018). The Historical Story of Israeli Community-Based Theatre: Past, Present and Future. Teatron, 45, 49-72. (in Hebrew).
Lev-Aladgem, S. (2017). Bare Theatre of a Bare Life: A Community-Based Project in Jaffa. New Theatre Quarterly, xxxiii(2), 113-124.
Lev-Aladgem, S. (2017). Rehabilitation from the Critical Perspective of Israeli Community-Based Performances, Contemporary Theatre Review, 27(4), 512-528.