ד”ר אפרת פיטרסה
תחומי התמחות:
אוריינות מידע, שימושי טכנולוגיות מידע בחינוך ופיתוח הדרכה מבוסס כלים דיגיטלים.תפקיד במכללה:
לימדתי באוניברסיטה הפתוחה במסלול לטכנולוגיות למידה לתואר שני, מלמדת בחוג הרב תחומי, במסלול לימודי מידע, ובמסלול לחינוך . הקמתי וניהלתי את היחידה לקידום הוראה במכללה. מחקרי עוסקים בהשפעות של סביבה תרבותית על אוריינות מידע ועל שימושי מידע ולמידה.
פרסומים:
-
Meishar-Tal, H., & Pieterse, E. (2017). Why Do Academics Use Academic Social Networking Sites?. The International Review Of Research In Open And Distributed Learning, 18(1). doi:http://dx.doi.org/10.19173/irrodl.v18i1.2643
-
Pieterse, E., Greenberg, R., & Santo, Z. (2018). A Multicultural Approach to Digital Information Literacy Skills Evaluation in an Israeli College. Communications in Information Literacy, 12 (2), 107-127. https://doi.org/10.15760/comminfolit.2018.12.2.4
-
Peled Y., Medvin M., Pieterse E., Domanski L. (2019), Normative beliefs about cyberbullying: comparisons of Israeli and U.S. youth, Heliyon,5(12) e03048 https://authors.elsevier.com/sd/article/S2405-8440(19)36707-6
-
Pieterse, E., & Peled, Y. (2014). A chaperone: Using Twitter for professional guidance, social support and personal empowerment of novice teachers in online workshops. Interdisciplinary Journal of E-Learning and Learning Objects, 10, 177-194. Retrieved from: http://www.ijello.org/Volume10/IJELLOv10p177-194Pieterse0895.pdf