ד”ר דהן גבריאל
תחומי התמחות:
אפיון אסטרטגיות ארגוניות ושיווק בינלאומי, ניתוח נתונים סטטיסטיים באמצעות תוכנות SPSS ו- AMOS.תפקיד במכללה:
מרצה בחוג לניהול
פרסומים:
-
Dahan, G., & Aviv, S. (2014) . Strategic Orientations: Developing an Integrative Model of Pioneering, Entrepreneurial, and Stakeholder Orientations. Procedia – Social and Behavioral Sciences, 109( 8 ) ,758 – 762.
-
Dahan, G., & Aviv, S. (2016). Organizational Antecedents of External Orientation: An Empirical Analysis of Customer and Competitor Orientations. In Rediscovering the Essentiality of Marketing (pp. 539-540). Springer, Cham.
-
Dahan, G., & Aviv, S. (2017). Customer Orientation and Firm Performance: Do Different Measures Lead to Different Results? An Abstract. In Marketing at the Confluence between Entertainment and Analytics (pp. 417-418). Springer, Cham.