דלג לתוכן המרכזי

ד”ר דהן גבריאל

תחומי התמחות:

אפיון אסטרטגיות ארגוניות ושיווק בינלאומי, ניתוח נתונים סטטיסטיים באמצעות תוכנות SPSS ו- AMOS.

תפקיד במכללה:

מרצה בחוג לניהול

פרסומים:

  • Dahan, G., &  Aviv, S. (2014) . Strategic Orientations: Developing an Integrative Model of  Pioneering, Entrepreneurial, and Stakeholder Orientations.  Procedia – Social and Behavioral Sciences, 109( 8 ) ,758 – 762.
  • Dahan, G., &  Aviv, S.  (2016). Organizational Antecedents of External Orientation: An Empirical Analysis of Customer and Competitor Orientations. In Rediscovering the Essentiality of Marketing (pp. 539-540). Springer, Cham.‏
  • Dahan, G., & Aviv, S. (2017). Customer Orientation and Firm Performance: Do Different Measures Lead to Different Results? An Abstract. In Marketing at the Confluence between Entertainment and Analytics (pp. 417-418). Springer, Cham.