דלג לתוכן המרכזי

ד”ר גבריאל דהן

תחומי התמחות:

בעל תואר שלישי במנהל עסקים מאוניברסיטת חיפה. עבודת הדוקטורט שלו נעשתה בתחום השיווק הבינלאומי. תחומי ההתמחות של ד"ר דהן עוסקים בעיקר באפיון אסטרטגיות ארגוניות ושיווק בינלאומי. בנוסף, מומחה בניתוח נתונים סטטיסטיים באמצעות תוכנות SPSS ו- AMOS.

תפקיד במכללה:

מרצה בחוג לניהול ובחוג הרב תחומי | מכהן כחבר במספר ועדות במכללה כגון: ועדת משמעת, ועדת מחשוב וועדת רב תרבותיות.

פרופיל אקדמי:

  • מרצה במכללה מגוון רחב של קורסים מתחום הסטטיסטיקה, המתודולוגיה ותחום השיווק, בהם:  יישומי מחשב לכלכלנים, סטטיסטיקה, שיטות מחקר ויסודות ניהול השיווק.
  • משתתף פעיל בכנסים בינלאומיים בתחום האסטרטגיה והשיווק הבינלאומי.
  • חבר באקדמיה האמריקאית למדעי השיווק – AMS וכן באקדמיה לניהול – AOM.
  • משמש כשופט מאמרים לכתבי עת בינלאומיים מובילים מתחום השיווק, כגון: EBER, IMR, Journal of Global Marketing , Entrepreneurship Research Journal.

פרסומים נבחרים:

  • Dahan, G., &  Aviv, S. (2014) . Strategic Orientations: Developing an Integrative Model of  Pioneering, Entrepreneurial, and Stakeholder Orientations.  Procedia – Social and Behavioral Sciences, 109( 8 ) ,758 – 762.
  • Dahan, G., &  Aviv, S.  (2016). Organizational Antecedents of External Orientation: An Empirical Analysis of Customer and Competitor Orientations. In Rediscovering the Essentiality of Marketing (pp. 539-540). Springer, Cham.‏
  • Dahan, G., & Aviv, S. (2017). Customer Orientation and Firm Performance: Do Different Measures Lead to Different Results? An Abstract. In Marketing at the Confluence between Entertainment and Analytics (pp. 417-418). Springer, Cham.
שינוי גודל גופנים
ניגודיות