דלג לתוכן המרכזי

ד”ר קיסר עינב

תחומי התמחות:

דידקטיקה של המתמטיקה בסביבה טכנולוגית , התפתחות החשיבה המתמטית החל מהגיל הרך, פיתוח בעיות מתמטיות (מסוג בעיות מידול)

תפקיד במכללה:

מרצה בחוג לחינוך ובחוג לחינוך ולקויות למידה, בחוג לחינוך והתפתחות הילד בגיל הרך בראי קהילתי ובתואר שני באוריינות וחדשנות בחינוך

תחומי מחקר:

  • דידקטיקה של המתמטיקה בסביבות טכנולוגיות
  • תכנות משחקים דיגיטליים
  • תהליכי הוראה של בעיות מתמטיות (מסוג בעיות מידול)

פרסומים:

  • Klemer, A., Keisar, E., & Rapoport, S. (2019). Development of mathematics trainee teachers’ knowledge while creating a MOOC. International Journal of Mathematical Education in Science and Technology, 51(6), 939-953.
  • Keisar, E., & Peled, I. (2018). Investigating new curricular goals: what develops when first graders solve modelling tasks? Research in Mathematics Education, 20(2), 127-145.
  • Peled, I., & Keisar, E. (2015). Emergence of tables as first-graders cope with modelling tasks. International Journal of Mathematical Education in Science and Technology, 46(4), 570-583.