ד”ר שפיצר נעמה
תחומי התמחות:
פדגוגיה מתבוננת: מיומנויות חברתיות-רגשיות בחינוך, מודעות קשובה (מיינדפולנס) בחינוך, משחקי תנועה בגיל הרךתפקיד במכללה:
מרצה בחוג לחינוך ובחוג לחינוך והתפתחות הילד בגיל הרך בראי קהילתי
פרסומים
- Spitzer, N., Segel-Karpas, D., Palgi, Y. (2019) Close Social Relationships and Loneliness: The Role of Subjective Age, International Psychogeriatrics doi: 10.1017/S1041610219001790
- Spitzer, N., Shafir, T., Lerman Y., & Werner, P. (2019). The Relationship between Caregiver Burden and Emotion Recognition Deficits in Persons with MCI and early AD: The Mediating Role of Caregivers’ Subjective Evaluations. Alzheimer Disease & Associated Disorders, 33, 266-271. doi: 10.1097/WAD.0000000000000323
- Werner, P., Kalaitzaki A. Spitzer N., Raviv-Turgeman L., Koukouli S. Tziraki, C. (2019) Stigmatic beliefs towards persons with dementia: Comparing Israeli and Greek college students, International Psychogeriatrics, 31, 1393-1401 doi: 10.1017/S104161021900070X
- Coaten, R., Heeley, T., & Spitzer, N. (2013). Dancemind’s ‘Moving Memories’: Evaluation and analysis in context; a UK based dance and health project for people living with dementia and their care-staff, UNESCO Observatory Multi-Disciplinary Journal in the Arts, 3, 1-17. ISSN 1835 – 2776