דלג לתוכן המרכזי

ד”ר קלמן הלוי מאיה

תחומי התמחות:

השפעתן של אסטרטגיות הוריות על תהליכי הפנמה והתנהגות של ילדים, התפתחותם של דפוסים שונים לוויסות רגשות בילד, טיפוח סביבה חינוכית "מקדמת צמיחה" התורמת להתפתחות חברתית ורגשית אופטימאלית בקרב מורים, גננות, הורים ותלמידים

תפקיד במכללה:

מרצה בחוג לחינוך ובחוג לחינוך והתפתחות הילד בגיל הרך בראי קהילתי

תחומי מחקר:

  • גורמים ותוצרים של פרקטיקות הוריות שונות כמו תמיכה באוטונומיה והתניית חיבה (חיובית ושלילית) בתחומים שונים כמו: ויסות רגשות, התנהגות פרו-חברתית, תפקוד בבית הספר, תפקוד בזוגיות בחיים הבוגרים ועוד
  • מעורבות הורים בחיי הרשת של ילדים ובני נוער
  • עוסק בתהליכים של חוסן נפשי ורווחה אישית בצל קורונה

פרסומים:

  • קלמן-הלוי, מ. ומסרמן-אזולאי, ר. (2020). כנפיים של תקווה: מודל התערבות לצוותים חינוכיים- התמודדות עם השפעות שגרת חירום מתמשך. פסיכולוגיה עברית.
  • Kalman-Halevi, M., Tutian, R., & Peled, Y. (2022). What do parents really know about their child’s online behaviour? Discrepancies between parents and their children in Israel. Journal of Children and Media, 16.
  • Shahar, B.H., Kalman-Halevi, M., & Roth, G. (2018). Emotion regulation and intimacy quality: The consequences of emotional integration, emotional distancing, and suppression. Journal of Social and Personal Relationships. 36(11-12), 3343-3361.
  • Israeli-Halevi, M., Assor, A. & R​oth, G. (2015). Using maternal conditional positive regard to promote anxiety suppression in adolescents: A benign strategy? Parenting, 15, 187-206.