קריירה באקדמית גליל מערבי

קריירה באקדמית גליל מערבי


בעמוד זה מתפרסמות משרות דרושים לקריירה באקדמית גליל מערבי

משרות דרושים באקדמית גליל מערבי

משרה שהתפנתה: מזכירת שיווק למחלקת השיווק

תיאור התפקיד:

  • מתן מענה פרונטאלי וטלפוני למועמדים ללימודים, סיוע אדמיניסטרטיבי ליועצים וקבלת קהל.
  • שיווק וייעוץ טלפוני וקביעת פגישות ליועצים.
  • סריקת מסמכים לתיק אלקטרוני.
  • תזכור פגישות בטלפון וב-SMS.
  • חזרה למתעניינים שעברו בחינות כניסה/ מכינות.
  • היקף המשרה: 100% שעות עבודה 9:00-18:00 ושישי במידת הצורך.
  • כפיפות ישירה למנהלת מרכז הכוונה ללימודים, מחלקת שיווק.
 

דרישות לתפקיד:

  • שליטה טובה מאוד ביישומי מחשב.
  • ניסיון בתפקיד שירותי/מכירתי-חובה.
  • תואר ראשון- יתרון משמעותי.
  • תודעת שירות גבוהה, יכולת לעבוד בצוות.
  • יכולת שיווקית גבוהה.
שלחו קו"ח

משרה שהתפנתה: מנהל/ת שיווק ומכירות

תיאור התפקיד:

  • אחריות וניהול השיווק והמכירות של המכללה האקדמית.
  • הכנת תכנית מיתוג, מיצוב ושיווק רב שנתית ויישומה.
  • תכנון ויישום תכנית שיווקית יעילה ומוכחת ביצועים.
  • ניהול מערך הייעץ: נציגי טלמיטיניג ויועצים במטרה להגדיל את מספר הנרשמים.
  • בניית תכנית מכירות ומעקב אחר עמידה ביעדי גיוס סטודנטים.
  • אחריות על מערך יחסי הציבור.
  • עבודה עם ספקים חיצוניים מעולמות – פרסום ומדיה, דיגיטל, יח"צ.


דרישות לתפקיד:

  • חשיבה שיווקית מקורית ויצירתית.
  • ניסיון מוכח בהובלה בתהליך מיתוג.
  • היכרות מעמיקה וניסיון בעולם הדיגיטל.
  • הבנה בעולם הרשתות החברתיות.
  • היכרות עם מערכות טרגטינג.
  • ניסיון מוכח במכירות ובניהול צוות מכירות גדול.
  • ניסיון של ארבע שנים לפחות בתפקיד דומה.
  • תואר ראשון ממוסד מוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה.
  • יכולת עמידה בלחצים וניהול מקבילי של משימות רבות.
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.

 

חשוב: רק פניות מתאימות תענינה. התאמה לתיאור התפקיד ודרישותיו תערך בהקפדה יתרה!

היקף המשרה:  100%
כפיפות: מנכ"ל המכללה
המודעה מיועדת לגברים ולנשים כאחד.
 
שלחו קו"ח

משרה שהתפנתה: יועצ/ת לימודים- מכירות:

תיאור התפקיד:

  • מתן יעוץ לגבי לימודים לתואר ראשון ולמכינות ורישום סטודנטים ללימודים.

  • בחינת התאמת המתעניין למסלול הלימודים המבוקש.

  • מעקב ושכנוע מתעניינים שעברו ייעוץ עד שלב ההרשמה ללימודים.

  • הפקת דוחות שוטפים מתוך מערכות המידע של המכללה.

  • טיפול בהתנגדויות ובחריגים.

דרישות לתפקיד:

  • בוגר/ת תואר ראשון לפחות- חובה.

  • ניסיון מוכח כאיש מכירות שנתיים לפחות. רצוי מכירות פרונטאליות 

  • יכולת עמידה ביעדים גבוהים.

  • תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מעולים.

  • על המועמד/ת להיות בעל/ת יוזמה, אחראיות אישית, מוטיבציה גבוהה ואסרטיביות.

  • שליטה מלאה בעבודה על מחשב (Microsoft Office).

     
שלחו קו"ח

משרה שהתפנתה: מזכיר/ה בלשכת מנכ"ל

התפקיד כולל:

  • ניהול יומנים של יו"ר ומנכ"ל המכללה בתיאום מול כלל הסגל הניהולי של המכללה.
  • קבלת קהל ואורחים, מענה לטלפונים, ביצוע עבודות אדמיניסטרציה שוטפות כגון צילומים, תיוקים, הקלדת נתונים והדפסות מכתבים.
  • מתן תמיכה וסיוע בפרויקטים כגון תמיכה בארגון ביקורים חשובים, כנסים ואירועים.
     

דרישות לתפקיד:

  • ניסיון קודם בעבודה אדמיניסטרטיבית- חמש שנים לפחות.
  • שליטה מלאה בתוכנות מחשב אופיס בדגש עלoutlook ,word ויישומי אינטרנט.
  • תואר ראשון – יתרון משמעותי.
  • זריזות, יכולת ארגון וסדר, שירותיות, "ראש גדול".

היקף משרה

משרה מלאה. (ימי א' – ה' מ 8:00 עד 17:00 -נדרשת נכונות לעבודת ערב יומיים בשבוע )
כפיפות ישירה: מנהלת פרויקטים ועוזרת יו"ר ומנכ"ל
כפיפות ארגונית : לשכת מנכ"ל
שלחו קו"ח

משרה שהתפנתה: נציג/ת מרכז הכוונה ללימודים למחלקת שיווק

התפקיד כולל:

  • קביעת פגישות ייעוץ.
  • טיפול בפונים- מענה וניתוב פניות ושיחות טלפון נכנסות, מענה לפונים באמצעות האינטרנט, ביצוע שיחות יזומות פנייה ומעקב אחר מתעניינים.
  • טלמרקטינג- הצגת ומכירת מגוון אפשרויות לימוד שמציעה המכללה בחטיבות השונות.
  • סיוע למחלקת השיווק, השתתפות בתערוכות לימודים וכנסים, ייצוג בימים פתוחים ובירידי תעסוקה.
  • מתאימה לסטודנטים.

דרישות לתפקיד:

  • ניסיון בתפקיד שירותי/מכירתי- חובה. יתרון מובהק ליוצאי מוקדי חברות תקשורת.
  • תודעת שירות גבוהה.
  • יכולת לעבוד 4 משמרות בשבוע.
  • יכולת עבודה תחת לחץ, יכולת עבודה בצוות.

היקף המשרה:

משרה במשמרות- 4 משמרות בשבוע. כל משמרת בת 6 שעות. פעמיים בשבוע- משמרת ערב- 13:00-19:00.
שלחו קו"ח

משרה שהתפנתה: יועצ/ת קורסים ליחידה ללימודי חוץ

התפקיד כולל:

מתן ייעוץ לסטודנטים פוטנציאלים אודות מסלולי הלימוד השונים היחידה, גיוס סטודנטים חדשים, שימור סטודנטים קיימים.
תפעול שוטף של הקורסים השונים ביחידה, קשר עם מרצים, עבודה מול ממשקים שונים פנים וחוץ ארגוניים.

היקף משרה:

משרה מלאה, בין פעמיים לשלוש משמרות ערב בשבוע.
תורנות בימי שישי על פי מידת הצורך.
 

דרישות לתפקיד:

ניסיון בתפקיד מכירתי/שיווקי- חובה.
ניסיון בתפקיד שיווקי ממוסד אקדמי- יתרון משמעותי.  
בעל/ת יכולת לעבוד בשעות גמישות- חובה.
תואר ראשון- יתרון משמעותי.
שלחו קו"ח

משרה שהתפנתה: איש/אשת אחזקה, חשמלאי/ת מוסמך/ת למחלקת אחזקה

התפקיד כולל:

ביצוע עבודות חשמל, עבודות אחזקה שוטפות, ביצוע תיקונים.מעקב אחר תקינות ציוד בכיתות, מעבדות ומשרדים.מתן שירות לכלל המחלקות במכללה.
 

דרישות לתפקיד:

רישיון חשמלאי מוסמך – חובה.ניסיון של לפחות 5 שנים בתפקיד בתחום החשמל.ניסיון בטיפול תקלות וביצוע תיקונים בתחום האחזקה.ניסיון כטכנאי מיזוג אויר- יתרון.
 

היקף המשרה:

משרה מלאה במשמרות בוקר וערב.שישי בוקר אחת לארבעה/חמישה שבועות.
 
 
שלחו קו"ח

שליחת קורות חיים

 
המוצאים עצמם מתאימים לתפקיד המוצע ובעלי ניסיון רלוונטי מוזמנים להעביר קורות חיים למייל: jobs@wgalil.ac.il