קריירה במכללה האקדמית גליל מערבי

קריירה במכללה האקדמית גליל מערבי


בעמוד זה מתפרסמות משרות דרושים לקריירה במכללה האקדמית גליל מערבי

דרוש/ה איש/אשת מכירות בכיר/ה לביה"ס לניהול

מהות התפקיד:

  • גיוס סטודנטים לביה"ס לניהול.
  • הקמת מערך שיתופי פעולה עם  גורמים אסטרטגים בקהילה- מעסיקים, ארגונים ציבוריים, בתי ספר וצעירים.
  • הקמת מערך שיתופי פעולה עם מעסיקים בתעשייה ובמגזר הציבורי, לקליטת סטודנטים לעבודה (במהלך ובסיום הלימודים).
  • בניית  תכנית מכירות בעלת יעדים מוגדרים ועמידה ביעדיה.
  • סיוע לראש בית הספר באיתור וגיוס קהלי יעד חדשים פוטנציאלים של סטודנטים לניהול, כלכלה ולוגיסטיקה.
  • תיאום וניהול כל הפעילות השוטפת של בית הספר לניהול מול כלל הקהילה ובפרט מול המעסיקים.
  • כפיפות למנהלת השיווק (מטריציונית לראש ביה"ס לניהול).


דרישות לתפקיד:

  • בוגר/ת תואר במנע"ס / ניהול (עדיפות לתואר שני).
  • ניסיון מוכח של מספר שנים במכירה אישית וניהול מו"מ מול לקוחות עסקיים בכירים.
  • התנסחות רהוטה בע"פ ובכתב בעברית וכושר שכנוע מעולה.
  • ניסיון מוכח בעמידה ביעדים, התנהלות מול לקוחות עסקיים והתאמת פתרונות ייעודים ללקוחות שונים.
  • הכרות עם  עולם האקדמיה וצרכיו- יתרון.
  • הכרת השוק העסקי והמוסדי באזור הגליל - יתרון.

היקף המשרה:

 משרה מלאה 100%
שלחו קו"ח

דרוש/ה נציג/ת מרכז הכוונה ללימודים למחלקת שיווק

התפקיד כולל:

  • קביעת פגישות ייעוץ.
  • טיפול בפונים- מענה וניתוב פניות ושיחות טלפון נכנסות, מענה לפונים באמצעות האינטרנט, ביצוע שיחות יזומות פנייה ומעקב אחר מתעניינים.
  • טלמרקטינג- הצגת ומכירת מגוון אפשרויות לימוד שמציעה המכללה בחטיבות השונות.
  • סיוע למחלקת השיווק, השתתפות בתערוכות לימודים וכנסים, ייצוג בימים פתוחים ובירידי תעסוקה.
  • מתאימה לסטודנטים.

דרישות לתפקיד:

  • ניסיון בתפקיד שירותי/מכירתי- חובה. יתרון מובהק ליוצאי מוקדי חברות תקשורת.
  • תודעת שירות גבוהה.
  • יכולת לעבוד 4 משמרות בשבוע.
  • יכולת עבודה תחת לחץ, יכולת עבודה בצוות.

היקף המשרה:

משרה במשמרות- 4 משמרות בשבוע. כל משמרת בת 6 שעות. פעמיים בשבוע- משמרת ערב- 13:00-19:00.
שלחו קו"ח

מנהל/ת משאבי אנוש ותפעול

הגדרת התפקיד:

  • אחריות וניהול המשאב האנושי במכללה בכפוף למדיניות ההנהלה.
  • ניהול מערך העסקת סגל אקדמי ומנהלי. אחריות כוללת על מודלי העסקה ותקינותם בכפוף לרגולציה.
  • פיקוח, ניהול הוצאות השכר ועבודה שוטפת מול מנהל הכספים של המכללה.
  • בניית מודולים  ותחזיות שנתיות ורב שנתיות.
  • ליווי וייעוץ למנהלים בבניית תקנים ביחידות שונות. ניתוח תהליכי עבודה וקביעת עומסים ותקנונם.
  • בניית תכניות עבודה בדגש על המשאב האנושי והתקציבים הנגזרים, לרבות תקציבים סגורים.
  • ביצוע מעקב ובקרה תקציבית ברמה מחלקתית ופרויקטלית.
  • פיתוח דוחות וכלים לשיפור תהליכים.


דרישות לתפקיד:

  • ניסיון של חמש שנים לפחות בתפקיד דומה.
  • הכרות מעמיקה עם הסכמים קיבוציים, דיני עבודה ומשפט.
  • ביצוע תהליכים מורכבים ורגישים.
  • ניסיון בניתוח תהליכי עבודה.
  • תואר ראשון ממוסד מוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה.
  • תואר ראשון בתעשייה וניהול – יתרון.
  • ניסיון בעבודה במוסד אקדמי  - יתרון.
  • שליטה מלאה ומתקדמת בתוכנות ה- Office ובפרט ב- Excel
  • יכולת עמידה בלחצים וניהול מקבילי של משימות רבות
  • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה

 

היקף המשרה:  100%
כפיפות: מנכ"ל המכללה
המודעה מיועדת לגברים ולנשים כאחד.
 
שלחו קו"ח

דרוש/ה רכז/ת קריירה לחברה הערבית במחלקת דקנט

התפקיד כולל:

  • מתן ייעוץ תעסוקתי אישי.
  • ליווי והקניית כלים לכניסה לעולם העבודה ולבניית קריירה.
  • מתן סיוע בכתיבת קורות חיים והכנה לראיונות עבודה.

דרישות לתפקיד:

  • תואר ראשון- חובה.
  • ערבית- שפת אם חובה.
  • עברית- שליטה מלאה.
  • ניסיון בתחום הגיוס ומשאבי אנוש- חובה.
  • ניסיון במתן ייעוץ ובניית תהליכים עם משתתפים-יתרון משמעותי.  

היקף המשרה:

 50% משרה
שלחו קו"ח

דרוש/ה יועץ/ת ומאבחן/ת לקויות למידה לחברה הערבית

התפקיד כולל:

  • קבלת קהל- של סטודנטים המתקשים בלימודים, ייעוץ ליווי וטיפול פרטני.
  • אבחון לקויות למידה- אבחון דידקטי בשפה הערבית הבודק קיומן של לקויות למידה ורמת ידע ומיומנויות במתמטיקה ובשפות עברית ואנגלית.
  • העברת סדנאות בנושאים שונים כגון: מיומנויות למידה, הכנה למבחנים, חרדת בחינות, התמודדות עם מצבי לחץ וכדומה.


דרישות לתפקיד:

  • תואר שני באבחון וטיפול בלקויות למידה- חובה.
  • ערבית- שפת אם חובה.
  •  עברית- שליטה מלאה.
  •  ניסיון באבחון בוגרים, ניסיון בהעברת סדנאות להקניית אסטרטגיות למידה  ושליטה בטכנולוגיה מסייעת- חובה.
  • שליטה מלאה ביישומי אופיס-חובה.
  • יכולת ביטוי טובה בכתב ובעל פה.
  • אמינות, דייקנות, יכולת לעבוד בצוות.

    היקף המשרה:

    50% משרה
    שלחו קו"ח

    דרוש/ה אחראי/ת תשתיות ופרויקטים

    הגדרת התפקיד:

    מהנדס /ת /הנדסאי /ת בניין /אדריכלות לניהול פרויקט בנייה על פני תקופה של שנתיים. התפקיד כולל עבודה מול מועצות /רשויות מקומיות, מהנדס העיר, משרדי אדריכלות ותכנון ובעלי מקצוע. התפקיד מצריך כישורי תקשורת בין- אישית גבוהה, יחסי אנוש מעולים, יכולת למידה מהירה, יצירתיות, יכולת ניהול שינויים,כושר ארגון וביצוע גם בתנאי עומס

    דרישות לתפקיד:

    • הנדסאי /ת /מהנדס /ת בתחום אזרחי /בניין /אדריכלות- חובה.
    • ניסיון בניהול פרויקטים מורכבים בתחומי תשתית, בינוי- חובה.
    • ניתוח דוחות כספיים-יתרון.
    • ניסיון בהתנהלות מול רשויות וגורמי ממשל -חובה.
    • ידיעת עברית ואנגלית על בוריין.
    • ידע בתוכנות מחשב (פריוריטי, סביבת אופיס)

    היקף המשרה:

    55% משרה, 4 ימים בשבוע
     
    שלחו קו"ח

    דרוש/ה יועצ/ת קורסים ליחידה ללימודי חוץ

    התפקיד כולל:

    מתן ייעוץ לסטודנטים פוטנציאלים אודות מסלולי הלימוד השונים היחידה, גיוס סטודנטים חדשים, שימור סטודנטים קיימים.
    תפעול שוטף של הקורסים השונים ביחידה, קשר עם מרצים, עבודה מול ממשקים שונים פנים וחוץ ארגוניים.

    היקף משרה:

    משרה מלאה, בין פעמיים לשלוש משמרות ערב בשבוע.
    תורנות בימי שישי על פי מידת הצורך.
     

    דרישות לתפקיד:

    ניסיון בתפקיד מכירתי/שיווקי- חובה.
    ניסיון בתפקיד שיווקי ממוסד אקדמי- יתרון משמעותי.  
    בעל/ת יכולת לעבוד בשעות גמישות- חובה.
    תואר ראשון- יתרון משמעותי.
    שלחו קו"ח

    דרוש/ה איש/אשת אחזקה, חשמלאי/ת מוסמך/ת למחלקת אחזקה

    התפקיד כולל:

    ביצוע עבודות חשמל, עבודות אחזקה שוטפות, ביצוע תיקונים.מעקב אחר תקינות ציוד בכיתות, מעבדות ומשרדים.מתן שירות לכלל המחלקות במכללה.
     

    דרישות לתפקיד:

    רישיון חשמלאי מוסמך – חובה.ניסיון של לפחות 5 שנים בתפקיד בתחום החשמל.ניסיון בטיפול תקלות וביצוע תיקונים בתחום האחזקה.ניסיון כטכנאי מיזוג אויר- יתרון.
     

    היקף המשרה:

    משרה מלאה במשמרות בוקר וערב.שישי בוקר אחת לארבעה/חמישה שבועות.
     
     
    שלחו קו"ח

    שליחת קורות חיים

     
    המוצאים עצמם מתאימים לתפקיד המוצע ובעלי ניסיון רלוונטי מוזמנים להעביר קורות חיים למייל: jobs@wgalil.ac.il