קריירה באקדמית גליל מערבי

קריירה באקדמית גליל מערבי


בעמוד זה מתפרסמות משרות דרושים לקריירה באקדמית גליל מערבי

משרות דרושים באקדמית גליל מערבי

משרה שהתפנתה- דקן הסטודנטים

תיאור התפקיד:

  • דקנט הסטודנטים הוא הזרוע הביצועית של המכללה לקידום ולרווחת הסטודנטים
  • אחריות על קשרי הגומלין מול אגודת הסטודנטים
  • אחריות על הסיוע לסטודנטים בנושא מלגות והלוואות
  • סיוע וטיפול פרטני בסטודנטים כגון: ייעוץ והכוונה, אבחון לקויות למידה, שירות פרט ורווחה,
  • אחריות על קידום הסטודנט, פיתוח קריירה והקשר עם בוגרי המכללה.
  • אחריות על חיי הקמפוס הסטודנטיאליים, מעורבות חברתית ומערובות בקהילה.
  • טיפול בנושאי דיור ומעונות לסטודנטים.


    דרישות לתפקיד:

    • יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה ביותר.
    • רגישות אישית ומודעות לצרכי קהלי היעד בשילוב אסרטיביות ויכולת הכלה של דרישות מרובות.
    • יכולת עמידה בלחצים וניהול מקבילי של משימות ופרויקטים רבים.
    • ניסיון בבניית תקציבים לרבות מעקב, בקרה ודיווח קפדני
    • ניסיון בעבודה מול גופים מממנים, קרנות ציבוריות ופרטיות
    • תואר אקדמי רלוונטי. עדיפות לבעלי תואר שני ותואר שלישי.
    • ניסיון בעבודה במוסד אקדמי - יתרון
        

    היקף המשרה:

     100%  + נכונות לשעות נוספות ושישי במידת הצורך.
     
    כפיפות: מנכ"ל המכללה
     
    המודעה מיועדת לגברים ולנשים כאחד.
    שלחו קו"ח

    משרה חדשה- מאמנ/ת לחדר כושר במכללה

    התפקיד כולל:

    • קבלת קהל של סטודנטים ועובדי מכללה.
    • תפעול ושמירה של חדר הכושר על פי התקן.

    דרישות לתפקיד:

    • תעודה של מאמן כושר-חובה.  
    • ניסיון של שנתיים לפחות- חובה.  
    • יחסי אנוש טובים, תודעת שירות גבוהה, סובלנות.
    • יכולת לעבוד באופן מאורגן ומסודר.
       

    היקף המשרה:

    משרה במשמרות בוקר או ערב (חלוקה עם מאמנ/ת נוספ/ת)- 5 ימים בשבוע בין השעות: 7:00-12:00 או 14:00-20:00. תורנות שישי בין השעות 7:00-12:00 אחת לשבועיים.
     
    כפיפות: מנהל משאבי אנוש ותפעול.
    שלחו קו"ח

    משרה שהתפנתה: רכז/ת סיוע לסטודנטים

    תיאור תפקיד:

    • קבלת קהל, מתן שירות ייעוץ והכוונה לסטודנטים.
    • תפעול מערך סיוע לימודי – ייזום והקמה של קבוצות סיוע ללימודים בתחומים הנדרשים. מעקב אחרי שיעורי עזר וסדנאות עד להכנת תשלומים
    • לחונכים ולאישורם של מנהלת היחידה לקידום הסטודנט והדקן.
    •  ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף לרבות הפקת דוחות.
     

    היקף המשרה:

    משרה מלאה.
     

    דרישות לתפקיד:

    • ניסיון קודם בעבודה אדמיניסטרטיבית- לפחות שנתיים.
    • תואר ראשון- חובה.
    • ערבית- שפת אם.
    • עברית- ברמת שפת אם.
    • תודעת שירות גבוהה, יכולת לעבוד בצוות, יכולת לעבוד תחת לחץ.
    • שליטה מלאה בתוכנות מחשב אופיס- דגש excel ויישומי אינטרנט.

                        

    שלחו קו"ח

    משרה שהתפנתה: יועצ/ת קורסים ליחידה ללימודי חוץ

    התפקיד כולל:

    מתן ייעוץ לסטודנטים פוטנציאלים אודות מסלולי הלימוד השונים היחידה, גיוס סטודנטים חדשים, שימור סטודנטים קיימים.
    תפעול שוטף של הקורסים השונים ביחידה, קשר עם מרצים, עבודה מול ממשקים שונים פנים וחוץ ארגוניים.

    היקף משרה:

    משרה מלאה, בין פעמיים לשלוש משמרות ערב בשבוע.
    תורנות בימי שישי על פי מידת הצורך.
     

    דרישות לתפקיד:

    ניסיון בתפקיד מכירתי/שיווקי- חובה.
    ניסיון בתפקיד שיווקי ממוסד אקדמי- יתרון משמעותי.  
    בעל/ת יכולת לעבוד בשעות גמישות- חובה.
    תואר ראשון- יתרון משמעותי.
    שלחו קו"ח

    שליחת קורות חיים

     
    המוצאים עצמם מתאימים לתפקיד המוצע ובעלי ניסיון רלוונטי מוזמנים להעביר קורות חיים למייל: jobs@wgalil.ac.il