שירותי הספריה

שירותי הספריה


שירותי הספריה

  • השאלה - ספרית המכללה
  • מספקת שירותי השאלה וייעוץ לתלמידים, מרצים ועובדי מכללה
  • השאלה בין ספרייתית – שרות השאלה בינספרייתית הינו עבור ספרים שאינם נמצאים באוסף הספריה. השרות ניתן לסטודנטים, מרצים וסגל מנהלי של המכללה. השרות חייב  בתשלום של 10 שח לספר.
  • יעץ אישי- סיוע לפונים להשתמש בקטלוג הספריה, במאגרי המידע לצרכי לימוד ומחקר. בשעות פעילות הספריה בדלפק היעץ.
  • יעץ טלפוני - מתן תשובות לשאלות קצרות בטלפון מספר: 9015138 – 04  
  • יעץ מרחוק- יעץ מרחוק הוא שרות מענה לשאלות קוראים באמצעות הדואר האלקטרוני. כתובת למשלוח הבקשה: yaffap@wgalil.ac.il
  • אוסף הספריה- מגוון וכולל ספרות יפה, ספרי לימוד ועיון, כתבי-עת, קלטות וידאו, מפות, מאגרי מאמרים ומבחנים סרוקים, תקליטורים, תקליטונים, מאגרי מידע על סי-די רום ומאגרי מידע מקוונים. האוסף מכיל כ 100,000 פריטים ומקיף את רב תחומי הלימוד וההוראה במכללה.

תמיכה במחקר- איתור קרנות וכנסים

כחלק משיתוף פעולה בין רשות המחקר לספרייה, לצורך קידום נושא המחקר במכללה, הוחלט לעדכן את החוקרים בקולות קוראים בתחומי התעניינותם.
בספרייה קיים כוח אדם מיומן בחיפוש מידע. כדי לשלב את החוזקות המקצועיות שלנו עם הצורך שיש למרצים וחוקרים, אנחנו מציעים את שרותינו בחיפוש מידע חשוב בתחום קולות קוראים להצגה בכנסים, פרסום מאמרים ומענקי מחקר.
לכל חוקר אנחנו יוצרים פרופיל המפרט את תחומי העניין ונושאי המחקר, אילו קולות קוראים הוא מעוניין לקבל (רק קרנות או גם כנסים ומאמרים), תאריך קבלת הדוקטורט, אזרחות שנייה אם יש – כל הפרטים האלה משמשים כדי להתאים את ההצעות למחקר באופן אישי, להימנע מהפצת דואר לא רלוונטי ולאפשר הזדמנויות רחבות ככל האפשר.
מרצים המעוניינים לקבל מידע, מוזמנים לפנות לתמר בדוא"ל הרשום מטה ולפרט את תחומי העניין שלהם. tamari@wgalil.ac.il